fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרס על אחריות חברתית הוענק למועצה האזורית מטה אשר

כבוד למטה אשר. ישראלי ודרעי (צילום(צילום מוקי שוורץ משרד הפנים)
כבוד למטה אשר. ישראלי ודרעי (צילום(צילום מוקי שוורץ משרד הפנים)

 

המועצה האזורית מטה אשר זכתה בפרס האחריות החברתית מטעם משרד הפנים. הפרס הוענק על ידי שר הפנים, ח"כ אריה דרעי בטקס במוזיאון ארצות המקרא בירושלים ל~16 רשויות מקומיות בארץ שעמדו בקריטריונים רבים ונוקשים, מתוך 48 רשויות מקומיות שהגישו מועמדות. המועצה זכתה בניקוד הגבוה ביותר בתחום ההתנדבות.

פרס השר לאחריות חברתית נועד לקדם את תחום האחריות החברתית ברשויות ולכוון אותן לעשייה יזומה, רחבה ויצירתית בתחום החברתי, באמצעות תמריצים לרשויות מצטיינות. מטרת הפרס לחזק את העשייה החברתית ולהטמיע גישה ויישומים של אחריות חברתית באופן שיטתי, מובנה וארוך טווח. במסגרת הפרס נבחנה המועצה בשורה ארוכה של נושאים, בהם: אמנת שירות לתושב ומענה לפניות ציבור, יישום חוק הנגישות ותפיסת הנגישות באופן רחב ומתקדם, קידום ותמיכה באוכלוסיות ייחודיות, עידוד התנדבות בקהילה, שיתוף ציבור בעשייה מוניציפאלית, ביצוע אירועי תרבות לכלל התושבים, היערכות לחירום, תכנון המקדם ערכים חברתיים ועוד.

כבוד למטה אשר. ישראלי ודרעי  (צילום(צילום מוקי שוורץ משרד הפנים)
כבוד למטה אשר. ישראלי ודרעי (צילום(צילום מוקי שוורץ משרד הפנים)

במעמד הטקס אמר דרעי כי "לרשויות המקומיות השפעה ישירה על איכות חייו של התושב. לצד האתגרים הקיימים, חשוב שנציין את הרשויות המקומיות אשר פעלו באחריות חברתית ופיתחו חדשנות מוניציפאלית למתן שירות איכותי יותר לתושב. בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשויות שעומדות באמות מידה גבוהות של שקיפות ונגישות למידע ואנו מעודדים עוד רשויות לפעול כך".

ראש המועצה, יורם ישראלי: "אנחנו רגילים לזכות בפרסי ניהול תקין, אבל השנה ברצף של חודש אחרי חודש זכינו גם בפרס החדשנות של מרכז השלטון המקומי ועכשיו בפרס אחריות חברתית של משרד הפנים – שני הפרסים מעידים על החשיבה החדשה שמובילה את המועצה, שהיא התושב במרכז. הבחירה שלנו לחזק את הישובים שלנו, את המקצועיות של הנהלות הישובים נועדה לחזק את הישוב ולשפר את השירותים שהתושבים שלנו זכאים להם. אנו ממשיכים כל הזמן ללמוד מאחרים בארץ ובעולם ומשתדלים ליישם, לקדם ולפתח בעצמנו מוקדי עוצמה שמאפשרים לנו להיות טובים יותר ויותר. בלי העובדים המסורים שלנו ובלי החשיבה היצירתית שלהם זה לא היה קורה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות