fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה/אשר עכו מושלמת

הקדישו לו את הניצחון. המאמן כץ מחבק את עופר מסד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מילועוף מטה אשר/עכו ניצחה במשחק המבחן הראשון שלה העונה, כשגברה במשחק חוץ על האלופה, מכבי ת"א, 1:3.

האדומים פתחו את המשחק בצורה מצוינת וכבר הובילו, 0:2 במערכות אחרי 17:25, 17:25. האלופה צהובה התעשתה במערכה השלישית, ניצחה 19:25, וצימקה ל-2:1. מטה אשר/עכו חזרה לעצמה במערכה הרביעית, ניצחה, 20:25 והכריעה את המפגש.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטניסלב נביאדומסקי, קווין פויר ורנאטו דה סילבה – 15 נק' כ"א, גנדי סוקולוב – 11 נק', אלכס אוסוקין – 9 נק', אקסל ג'ייקובסון – 3 נק'.

הקדישו לו את הניצחון. המאמן כץ מחבק את עופר מסד (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הקדישו לו את הניצחון. המאמן כץ מחבק את עופר מסד (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן נועם כץ: "הניצחון הזה מוקדש קודם כל לעופר מסד, שאושפז בבית החולים ולא יכול היה להגיע למשחק. עופר הוא הנשמה של הקבוצה ואחד האנשים החשובים במערכת. הוא היה חסר לנו ואנחנו מאחלים ומייחלים להחלמתו המהירה וחזרתו לפעילות. לגבי המשחק, התכוננו אליו טוב והמפתח לניצחון היה שהיינו מרוכזים וחדים והצלחנו להפחית טעויות. אני מרוצה מהתפקוד של השחקנים, שלחלקם זהו משחק עונה ראשון ביחד. יש לנו עוד דרך ארוכה והרבה דברים שצריכים שיפור, אבל המחויבות של השחקנים יכולה להוביל אותנו קדימה".

ביום שלישי שמרה מטה אשר/עכו על מאזן ניצחונות מושלם כשגברה באולמה על העולה החדשה מ. ס. עילבון, 0:3 (13:25, 21:25, 18:25).

לאדומים הנחיתו נקודות: נביאדומסקי ודה סילבה – 11 נק' כ"א, אוסוקין – 10 נק', פויר וסוקולוב – 5 נק' כ"א, ג'יקובסון ולוק – 3 נק' כ"א, גלילי, אנוש ואריאל – 1 נק' כ"א.

במחזור הקרוב תצא מטה אשר/עכו למשחק חוץ נגד השנייה בטבלה, הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר (יום שלישי, 7.11), שגם היא פתחה את העונה בצורה מושלמת.

השבוע נקבעה יריבתה של מטה אשר/עכו בסיבוב השני של גביע ההתאחדות האירופית תהיה אלופת בוסניה, קבוצת ברצ'קו, שהפסידה בסיבוב המוקדמות לאולימפיה לובליאנה מסלובניה. המפגש הראשון יערך בארץ (21 או 23 בנובמבר) והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בבוסניה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות