fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה התחדשה בשוער אוסטין אג'ידה

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

ההתאחדות לכדורגל אישרה בסוף השבוע לשוער הניגרי אוסטין אג'ידה להצטרף מיידית להפועל חדרה ולמעשה השוער יוכל לעמוד בין הקורות כבר במשחק הליגה הקרוב מול בני לוד.

ההתאחדות קיבלה את החלטתו של הבורר, כי הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות ביניהם ואין כל מניעה לעצור זאת. כזכור, השוער הגיע הקיץ להפועל חדרה, אך עוד לפני פתיחת העונה החליטו במועדון לבטל את ההתקשרות ביניהם, דבר שגרם לאג'ידה לפנות לבוררות. בזמן הבוררות שוחחו שוב שני הצדדים והחליטו לתת הזדמנות נוספת לשיתוף הפעולה ביניהם. לאחר שהבורר הבין כי אכן הפועל חדרה וגם אג'ידה רוצים בהסכם, הוא העביר את המלצותיו להתאחדות לכדורגל שקיבלה זאת ואישרה לשוער לחזור לכר הדשא.

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

בהחלטת ההתאחדות נכתב: "בנסיבות האישיות והמיוחדות של המערער, לרבות העובדה שלא שיחק שנתיים וחצי, ומבלי שיהיה בכך להוות תקדים למקרים אחרים, ההתאחדות תסכים לפנים משורת הדין לרישום החריג של המערער בשורות קבוצת הפועל חדרה".

ביום חמישי האחרון שיחקה הפועל חדרה משחק אימון מול מוליכת ליגת העל וסיימה בתיקו 1:1. אג'ידה שיחק במחצית הראשונה והיה בין המצטיינים בשורות חדרה. הישארותו של אגידה משפיעה ישירות על שני השוערים בסגל אוהד סיידוף ועומרי אלון ואחד מהם יעזוב את הקבוצה.

בשישי הקרוב תחזור הקבוצה לליגה לאחר שלוש שבועות של פגרה. חדרה תצא למשחק חוץ מול בני לוד. חדרה מדורגת ערב המחזור במקום העשירי בטבלה ואילו לוד במקום ה-14 בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות