fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף נוסף ליינות ביתן נפתח בקרית אתא

רשת יינות ביתן משיקה סניף מהדרין בקרית אתא במרכז העסקים של עזריאלי ששופץ בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים
הפתיחה הגדולה. יינות ביתן סניף עזריאלי קרית אתא (צילום: רותם כבסה)
הפתיחה הגדולה. יינות ביתן סניף עזריאלי קרית אתא (צילום: רותם כבסה)

רשת יינות ביתן החליטה לספק מענה לקוחותיה הדתי והחרדי באזור חיפה והקריות עם פתיחת הסניף ה-70 של הרשת.  סניף כשר למהדרין של יינות ביתן במרכז העסקים של קבוצת עזריאלי בקרית אתא, ברחוב העצמאות. הסניף החדש של יינות ביתן ייפתח בשטח המסחר בקומת הרחוב מול הכניסה הראשית של  קניון עזריאלי קרית אתא.

פתיחה נערכה במעמד: ראש עיריית קרית אתא; יעקב פרץ, רב העיר דיסקין, מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא; ירון ספיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי ארנון תורן, הבעלים של רשת יינות ביתן; נחום ביתן, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן וניו פארם; רמי שביט. בפתיחה נכחו עשרות עיתונאים, אנשי ציבור ותושבים.

הסניף החדש משתרע על  1,300 מ"ר והוקמו בו מחלקות דגים, מעדניה וקצבייה ועלות ההקמה שלו נאמדת בכמיליון וחצי ₪. הקצבייה בסניף החדש תהיה עם כשרות מהגבוהים במגזר החרדי, כמו, בד"צ בית יוסף, הרב שלמה מחפוד, הרב רובין, שארית ישראל, עטרה ועוד.

יינות ביתן שמה לה למטרה להיות רשת משתלמת הפונה לכל המשפחה. הרשת שמה דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים נוחים, על איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה יתרה על נושא הכשרות.  בשנה האחרונה, הרשת פתחה סניפים חדשים בעפולה ורחובות – את סניף השוק הראשון ובנוסף הסבה את סניף קריית אתא לקונספט שוק.

בדומה ליתר סניפי הרשת, גם בסניף החדש בקרית אתא, נבנו מחלקות דגים וקצבייה מקצועיות, תחום ההתמחות של הרשת אשר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של בשר טרי ודגי ים ובריכה. לקצבייה כשרות מהדרין גבוהה.

הפתיחה הגדולה. יינות ביתן סניף עזריאלי קרית אתא (צילום: רותם כבסה)
הפתיחה הגדולה. יינות ביתן סניף עזריאלי קרית אתא (צילום: רותם כבסה)
יעקב פרץ, נחום ביתן, ירון ספיר, ארנון תורן, רמי שביט (צילום: רותם כבסה)
יעקב פרץ, נחום ביתן, ירון ספיר, ארנון תורן, רמי שביט (צילום: רותם כבסה)

הסניף שוכן במרכז העסקים של עזריאלי  קרית אתא שנמצא ברחובה הראשי של העיר. המרכז נבנה לפני ארבע שנים וכולל 13 אלף מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים. קומפלקס העסקים של עזריאלי נחשב למבוקש ביותר באזור המסחרי של העיר- בפריים לוקיישן, עבור תושבי הקריות וזוכה לנגישות תחבורתית גבוהה.

מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא ירון ספיר מסביר: "המטרה שלנו היא להציע את הנגישות הגבוהה ביותר לטובת הלקוחות בקרב קהלי יעד רבים. כניסת רשת יינות ביתן למרכז העסקים החדשני של עזריאלי מתאימה לתמהיל הקניון ומרחיבה את האפשרויות לתחומים נוספים. אנו רואים בכך יתרון גדול עבור תושבי הקריות שיזכו לחוויית קנייה במחירים מוזלים מאד והיצע גדול של מוצרים בהכשרים המקובלים על המגזר הדתי- חרדי. מרכז העסקים של קבוצת עזריאלי בקרית אתא  מהווה עוגן מרכזי וחשוב לעיר והיתרון נמצא בצמידות לקניון ובמיקומו האסטרטגי".

ארז אייזנברג סמנכ"ל שיווק רשת יינות ביתן: "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בסניפי המהדרין שמספקים מענה לקהל לקוחות רחב יותר. מעתה יוכלו הצרכנים ליהנות מכשרות גבוהה יותר בקצבייה יחד עם מחירים תחרותיים וחוויית קנייה נעימה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות