fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסכם קיבוצי לעובדי מכללת נתניה

נחתם הסכם קיבוצי עם עובדי מכללת נתניה, במסגרתו הם יקבלו העלאת שכר מיידית של 2 אחוזים רטרואקטיבית מאוקטובר 2014
אבי ניסנקורן, פרופ' צבי ארד ומשה סמיה (צילום: פרטי)
אבי ניסנקורן, פרופ' צבי ארד ומשה סמיה (צילום: פרטי)

תנאי העבודה של עובדי הסגל המינהלי במכללה האקדמית נתניה הוסדרו בהסכם קיבוצי. כחלק מההסכם, יקבלו העובדים העלאת שכר של 6 אחוזים והפרשות פנסיוניות משופרות. יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה: "אני מקווה שההסכם יביא למערכת יחסי עבודה פורייה לטובת כל הצדדים".

ההסתדרות, ועד עובדי הסגל המינהלי במכללה והנהלת המכללה חתמו אתמול, יום שלישי, על הסכם קיבוצי ראשון. טקס החתימה התקיים בלשכתו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בנוכחות נשיא המכללה, פרופ' צבי ארד, יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה, משה סמיה, ויו"ר ועד הפעולה של עובדי הסגל המינהלי במכללה רנית פז.

בסוף 2013 התאגדו עובדי המכללה והקימו ועד ומאז התנהל מו"מ מול הנהלת המכללה לחתימה על ההסכם. ההסכם, בו נכללים 120 עובדים, תקף עד נובמבר 2018. בין השאר הוסדר בהסכם נושא הביטחון התעסוקתי לעובדים, כאשר הצדדים הסכימו כי פיטורי צמצום במכללה, אם יהיו כאלה, ייעשו רק בהסכמה ובתיאום עם הוועד.

עוד נקבע בהסכם כי העובדים יקבלו באופן מיידי העלאת שכר בשיעור של 2 אחוזים שתשולם להם רטרואקטיבית מחודש אוקטובר 2014. העלאה זו תחושב גם לצורכי הפרשות רטרואקטיביות לקופות הגמל שלהם.

אבי ניסנקורן, פרופ' צבי ארד ומשה סמיה (צילום: פרטי)
אבי ניסנקורן, פרופ' צבי ארד ומשה סמיה (צילום: פרטי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות