fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה סגרה את התלונות נגד ציקי אבישר

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

משטרת זבולון הודיעה באופן רשמי כי סגרה את שני תיקי החקירה שנפתחו נגד יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, צביקה (ציקי) אבישר, שהוגשו נגדו על ידי עיריית קרית מוצקין.

התלונות נגד אבישר הוגשו בסוף חודש אוקטובר האחרון בטענה לשתי עבירות של העלבת עובד ציבור והתחזות כאדם אחר במטרה להונות. הטענה הייתה שאבישר ניצל את דף הפייסבוק של רוח חדשה במוצקין על מנת לפגוע בראש העירייה ורעייתו וכן להעלות פוסטים פוגעניים כלפי ראש העירייה והעירייה.  עוד נטען שאבישר פירסם תמונה שבה נראים ראש העירייה וחברי מועצת העיר ועליה כיתוב "תפוחים רקובים בדבש".

על פי הנחיות משרד הפנים, מעמדו של ראש רשות ושל חברי מועצת עיר נחשב כמעמד של נבחר ציבור ולא של עובד ציבור. עם זאת, לצורך הדין הפלילי הורחבה הגדרת העבירה של "העלבת עובד ציבור" גם לנבחרי ציבור. אבישר אמנם לא הודיע על כך באופן רשמי, אך הוא מתכנן להתמודד על ראשות העירייה נגד צורי.

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

עם קבלת התלונות זומן אבישר לחקירה במשטרת זבולון והוא הכיחש מהרגע הראשון כל קשר לעבירות שנטענו נגדו וטען כי מדובר בתלונת שווא שמבזבזת את משאביה של המשטרה. בשבוע שעבר שלחה משטרת זבולון שתי הודעות רשמיות לאבישר שבהן נמסר כי תיקי החקירה בשתי התלונות נגדו נסגרו.

לאחר קבלת ההודעה הרשמית מסר אבישר: "דינן של תלונות שווא להיסגר. אני בוחן כעת צעדים משפטיים נגד צורי שכן הגשת תלונת שווא היא גם עבירה פלילית וגן עוולה אזרחית. מצער שאדם בן 75 שתרם רבות לעיר הזאת בוחר בסוף עידן של שלושים שנים להתנהל באופן הזה. אני עדיין משתדל לזכור לו את הדברים היפים שעשה". מעיריית קרית מוצקין נמסר: "יש לפנות למשטרת ישראל בגין הסיבות לפתיחה או לסגירה של תיקי חקירה. יש לציין כי במחלקת הסייבר במחוז חוף עדיין נמצאת בחקירה התלונה בגין דף הפייסבוק".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות