fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצליחים: אירוע עומר לעסקים

"מאוד קר וסוער בחוץ, אבל כאן, באירוע, חם בלב", סיכמה אחת המשתתפות את אירוע "עומר לעסקים" שהתקיים ביום ראשון השבוע במלון דן כרמל ואירח כ-350 בעלי עסקים. את הערב פתחו מו"ל עומר תקשורת ומנכ"ל בנק מרכנתיל, נותן החסות לאירוע. פרופ' ירון זליכה סיפק עובדות מעניינות על הכלכלה הישראלית, וברור שהיו גם מינגלינג, קוקטייל וארוחת ערב עשירה

כ-350 בעלי עסקים, לקוחות חברת "עומר תקשורת", השתתפו ביום ראשון השבוע באירוע "עומר לעסקים" היוקרתי של "עומר תקשורת" במלון דן כרמל, בחסות בנק מרכנתיל.

בלובי המלון חיכו לאורחים הרבים, שהגיעו בשעות הערב המוקדמות, רביעיית כלי מיתר ובר עשיר עם שפע של פינוקים ויין איכותי. בין טעימה מהסושי ללגימה של ויסקי משובח, התפנו האורחים לדבר על עסקים עם עמיתיהם בליווי צמוד של אנשי "עומר תקשורת".

לאחר המינגלינג הראשוני, פנו האורחים לארוחת ערב חגיגית, משובחת ועתירת כל טוב, ולאחריה, על בטן מלאה ועם הרבה מצב רוח, עברו לאולם ההרצאות.

את הערב פתח מו"ל עומר תקשורת, שלמה לונדון: "מרגש שיש לנו לקוחות מפרגנים שהגיעו לכאן ונמצאים כאן איתנו. זו הצבעת האמון שלכם בנו על כל מה שאנו עושים במהלך השנה. אנחנו מסכמים שנה עם מבט אופטימי אל עבר השנה החדשה, והכל ביחד איתכם. העוצמה הערב תיתן את האנרגיות לראות הצלחות גם בשנה הקרובה".

לונדון הסביר גם על אמצעי החשיפה הרבים שמציעה "עומר תקשורת" למפרסמים הודות לכלים המגוונים העומדים לרשותה (עיתונים, מגזינים מיוחדים, מהדורות דיגיטליות, עמודי פייסבוק ובלינקר – פורטל החדשות המקומיות): "אנחנו משתדלים להביא ללקוחותינו הפתעות נעימות ולהוסיף מגזינים מקצועיים ומושקעים. זאת על מנת לא לשעמם את הקוראים ולאפשר למפרסמים ליצור נישה נוספת ובאמצעותה להגיע ללקוחות חדשים. עשרות אלפי גולשים נחשפים לידיעות ובאנרים שלכם בפורטל החדשות שלנו 'בלינקר'. המהדורה הדיגיטלית היא ערוץ חשיפה נוסף. ניתן לדפדף בכל עמודי העיתון באמצעות הסמארטפון, כך שכל מודעה המתפרסמת בעיתון מקבלת עוצמה מקסימלית".

הפנייה לתמונות בעמוד הפייסבוק

מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין, שפרש את חסותו על האירוע, הציג את מנהלי הסניפים והסביר כי מטרת הבנק היא לתת פתרונות אשראי לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים. "אנחנו לא מבטיחים לכל אחד 'כן' בתשובה, אבל אנחנו כן מבטיחים תשובה בפרק זמן של מספר ימים בלבד. בורשטיין שיבח את "עומר תקשורת" על האירוע ואמר, כי בנק מרכנתיל גאה בזכות שניתנה לו להיות חלק ממנו.

בורשטיין עדכן כי הבנק זכה לאחרונה, במשותף עם "עמיתים קרנות פנסיה", קרן הפנסיה הגדולה בישראל, בתקציב של מאות מיליוני שקלים להעמדת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה. קרן זו תאפשר לבנק להמשיך ולהעמיק את פעילותו ביחד עם העסקים הקטנים והבינוניים ולמענם בתחומי הפעילות השונים. "נתח השוק שלנו לא נופל מבנקים גדולים אחרים. מה שהבין מרכנתיל הוא שמי שמניע את הכלכלה באזור הצפון זה אתם, העסקים קטנים והבינוניים, אתם  קהל היעד שלנו", אמר.

ההרצאה המרכזית הייתה של פרופ' ירון זליכה. גם מי שראו את "מגש הכסף", הסדרה שעשה זליכה והעמיד מדינה שלמה על הרגליים _ וגם מי שלא, ידעו שהם הולכים לקראת שעה מרתקת על הכלכלה הישראלית.

כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)

101

כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל
שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)
כנס עומר תקשורת 2016 מלון דן כרמל (צילום: דורון גולן)

ואכן, זליכה סיפק את הסחורה. במרכז הרצאתו עמדה השאלה: איך זה שבישראל יש הכי הרבה עובדים ביחס למערב, העובדים האלה הכי משכילים, עובדים הכי הרבה שעות, אבל מרוויחים הכי פחות ביחס למערב, ובסוף עוד נאלצים לשלם את המחירים הכי יקרים בהשוואה למערב.

אחת התשובות לשאלה, כך על פי זליכה, כרוכה בעובדה שאין עלות בלי תועלת, ולהיפך, ומי שאומר את ההיפך, משקר. להמחשה הביא זליכה את מתווה הגז, שבמקרה שלו עלותו גבוהה בהרבה מהתועלת, ולכן, לדעתו, לטובת כולנו, עדיף שהגז יישאר באדמה.

לאחר מכן דיבר זליכה על הכלכלה הפוליטית שפוגעת בנו, על העברת האינפורמציה דרך אמצעי התקשורת ומשם ישירות לבעלי ההון, השולטים למעשה בחלק גדול מכלי התקשורת המובילים בישראל.

לאורך כל ההרצאה זליכה לא השאיר מקום לספק: קבלת ההחלטות השגויה היא הגורם למצב הלא מעודד של הכלכלה הישראלית. לשאלה שהגיעה מהקהל – האם הכל אבוד? השיב זליכה: "ממש לא. דווקא מפני ש-90 אחוז מהפער בינינו לבין המערב הוא פונקציה של קבלת החלטות שגויות, בהחלט ניתן לתקן. הכל תלוי בכם. בציבור".

בנימה אופטימית זו ועם טעם מתוק בפה הסתיים האירוע, אך לא לפני שבעלי העסקים נפגשו שוב למינגלינג וקינוח בבר המתוקים והמשקאות החמים. "היה זה אירוע מכובד, מפרגן ומחבק שרק עומר תקשורת יודעים להפיק", סיכמו האורחים, ומישהו הוסיפה: "קר מאוד וסוער בחוץ, אבל כאן היה חם בלב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות