fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלכה הבאה מחדרה?

תכירו את אלינור יאזוביצקי מחדרה שמועמדת לתחרות מלכות היופי
יאזוביצקי וגנדלמן בלשכתו (צילום: עיריית חדרה)
יאזוביצקי וגנדלמן בלשכתו (צילום: עיריית חדרה)

אלינור יאזוביצקי מחדרה היא הדבר הבא בעולם האופנה ומועמדת לתחרות מלכת היופי רשמית.  יאזוביצקי תושבת בית אליעזר, בת 22, סטודנטית להנדסת חומרים וכימיה באוניברסיטת תל אביב שנה ב', בוגרת תיכון חדרה במגמות פיסיקה וכימיה 5 יח"ל. מצטיינת שכבתית במגמת כימיה. בין התחביבים האהובים עליה ניתן למצוא: ריקוד, צלילה בים וטיולים בארץ. השבוע התארחה יאזוביצקי בלשכת ראש העיר, צביקה גנדלמן, שביקש לפגוש אותה, להכירה מקרוב ולאחל לה הצלחה בתחרות.

כבר מגיל ארבע ועד גיוסה לצה"ל רקדה בלהקת מחול, הופיעה עם להקת המחול בהופעות ובתחרויות רבות וזכתה בלא מעט פרסים. אלינור מעידה על עצמה שכול דבר שהיא מחליטה לקחת על עצמה היא עושה זאת ברצינות בהתמדה עד הסוף ,ולכן גם בריקוד השקיעה המון במרץ רב מאוד. ליאזוביצקי רישיון צלילה 2 כוכבים והיא מקפידה בחופשות לרדת ולצלול באילת, בעתיד חולמת לצלול באתרים אקזוטיים בחו"ל.
היא התגייסה לצה"ל היה לה חשוב לעשות תפקיד משמעותי בשירות הצבאי –היא התקבלה לקורס אופטיקה אותו סיימה בהצלחה רבה ומיד אותרה לקידום כמפקדת ומדריכה של קורס אופטיקה בבה"ד 20, חיל חימוש. עבודה עם חיילים, הרבה אחריות, משמעת והדרכות יומיומיות. אלינור מספרת: "השירות הצבאי מאוד שינה אותי וביגר אותי, הפך אותי לבן אדם חזק, עם בטחון עצמי ולימד אותי לעמוד מול קהל ולדבר ללא בושה או חשש".

יאזוביצקי וגנדלמן בלשכתו (צילום: עיריית חדרה)
יאזוביצקי וגנדלמן בלשכתו (צילום: עיריית חדרה)

אז מה בעצם גרם לך להציג מועמדות למלכות היופי ?
"הלכתי לתחרות מלכת היופי כי רציתי להיפתח לעוד כיוון, העולם הזה תמיד משך אותי ויצא לי לדגמן לא מעט באפן עצמאי. רציתי לעשות משהו שונה, בעיקר כי אני עמוסה כל הזמן בלימודים וזו חוויה מדהימה ומלמדת".
גנדלמן הוסיף: "אלינור היא לא רק יפה, אלא סמל ומופת להצלחה התמדה והגשמת יעדים. חשוב מאוד שכולנו נתמוך בה בתחרות ונסייע לה לזכות בתואר הנכסף. העיר חדרה בהחלט גאה בבניה ובנותיה המייצגים את העיר בתחרויות ארציות שונות". התחרות עצמה מועברת באינטרנט באתר YNET ואין שידור חי כמו בעבר. התחרות עצמה במאי והקהל יכול להצביע ולהשפיע. לעדכונים תעקבו באינסטגרם elinoryazo –חשוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות