fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המועמד החדש לראשות המועצה האזורית מטה אשר: עו"ד נימי לנגר מקיבוץ גשר הזיו

עו"ד נימי לנגר (צילום פרטי)
עו"ד נימי לנגר (צילום פרטי)

 

הבחירות לראשות המועצה האזורית מטה אשר הסתמנו עד לפני שבוע כמשעממות ביותר בגליל המערבי.

מסיבת העיתונאים שכינסו ראש המועצה המכהן יורם ישראלי וסגניו: משה דוידוביץ ואיל רז, ביום חמישי שעבר והודעתם על "מהפך" ברשימה, הפרה את השקט התעשייתי ששרר ביישובי המועצה עד כה.

חודש לפני הבחירות הודיע ישראלי כי לא יתמודד לקדנציה שניה על ראשות המועצה. דוידוביץ' יתמודד לראשות המועצה ואילו ישראלי ישמש כסגנו.

יש לציין כי ישראלי הודיע בישיבת המליאה האחרונה שנערכה במועצת מטה אשר בחודש אוגוסט כי הוא מתמודד לקדנציה נוספת והתושבים הביעו בו אמון עד הרגע בו מכנים חלק מהתושבים: "מחטף יום הכיפורים".

שעה לפני כניסת החג רצה שמועה בוואטסאפ כי ישראלי ודוידוביץ' מתכוונים להחליף תפקידים. השמועה תפסה את התושבים כמעט לא מוכנים. יממה לאחר מכן, בשעה שנערכה מסיבת העיתונאים, כבר קם מועמד חדש מול דוידוביץ' שעד כה ציפה להיות מועמד יחיד.

תכירו את  עו"ד נמרוד (נימי) לנגר שיתמודד על ראשות המועצה האזורית מטה אשר.

לנגר, תושב גשר הזיו הגיש אתמול (חמישי) רשימה לועדת הבחירות.   בשבוע האחרון הוא עובד במרץ,  כדי לתת אלטרנטיבה נוספת בבחירות.  מקורבים ללנגר אמרו כי הוא שקל להתמודד לראשות המועצה כבר לפני חצי שנה, אך חזר בו כשנודע לו כי ישראלי ממשיך לעוד קדנציה.  לנגר גילה ברגע האחרון שדוידוביץ' יעמוד בראש הבחירות והשתנו תוכניותיו.

לנגר נשוי ואב לשלושה ילדים, הקים עם חברי קיבוץ ופעילים את עמותת שלוש השקמים המקדמת יוזמות חברתיות ועוסקת בקידום החיים והסביבה בגליל המערבי. הוא משמש גם יו"ר ועדת הערר לענייני ארנונה במועצה עוד מתקופתו של ראש המועצה לשעבר יהודה שביט.

לנגר למד בבית ספר  פרטי אורתודוקסי בניו יורק,  לאחר מכן בחופי הגליל ובתיכון סולם צור בקיבוץ גשר הזיו. בצבא שירת בהנדסה קרבית.  לנגר  למד משפטים ותיאטרון באוניברסיטה העברית בירושלים ועבר התמחות אצל היועץ המשפטי לממשלה בתחום הכלכלי-פיסקלי. לאחר מכן המשיך ללימודי תואר שני במנהל עסקים בקנדה.

עו"ד נימי לנגר (צילום פרטי)
עו"ד נימי לנגר (צילום פרטי)

לנגר: "חייתי בוונקובר בקנדה במשך מספר שנים ועסקתי בחינוך ואומנות וידאו. כשחזרתי לארץ, לגליל ולקיבוץ המשכתי בטלוויזיה הקהילתית גליל-מערבי, וכרכז הנעורים בגשר הזיו ועבדתי בחברת סטרט-אפ בתחום התוכנה. ישבתי במספר הנהלות בקיבוץ ובאגודה הקהילתית ובדירקטוריון גליל אקספורט- מילואות. היה לי הכבוד להיות המזכיר בגשר הזיו ובאגודה שיתופית של עובדים– מלווי טיולים -'בטוח יחד'. תמיד ראיתי בנו בגליל המערבי כחברה לדוגמא. עירוב של יהודים, ערבים, בדווים ונוצרים, מושבים, קיבוצים וכפרים,  חיים ביחד, בהרמוניה ומדברים אחד לשני בגובה העיניים בכבוד וברעות. אני תופס את אחריות ראש המועצה להגן על המרקם העדין והמיוחד, להסתכל על האחר להיות קשוב ובאמפתיה, להגן על ערך שוויון האדם והדמוקרטיה, לקדם ולפתח".

לנגר מניף  בקמפיין את דגל היושרה. לדבריו צריך גם לקדם הידברות וצמיחה ושגשוג כלכלי המתאימים לגליל המערבי.  הוא מוסיף: "המועצה כוללת מגוון של אנשים מרקעים שונים ועומדת היום לבחירות, אולי החשובות ביותר שידעה. לצערי לא ניתן להתעלם מכך שבצאת יום הכיפורים, במקום אנחת הרווחה המצופה בימים שבין כיפור לסוכות, במסיבת עיתונאים בכברי התגלה שעשו עלינו, הציבור, תרגיל. תרגיל אשר מחייב אותנו לקום, איך שהתיישבנו ונחנו ושמחנו בחגינו ולעבוד בחג ובמועד. לצערי אין זמן להתרווח, הצטרפו למאבק של הגנה על בתינו.  ערכי יסוד של החברה שלנו עומדים בסכנה ואני קורא לכולכם בדחיפות, לנער ציניות ולהגיד עד כאן ולעשות מעשה. השאיפה שלי היא למועצה חזקה, צודקת, מוסרית ושנמשיך להוות דוגמא ומופת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות