fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלגונה הקסומה של מערב חדרה

פרויקט הבוטיק היוקרתי של חברת זכריה לוי ובניו בע"מ כולל בניין בן 9 קומות עם 40 יחידות דיור מול הים. הדירות מרווחות, המרפסות ענקיות ויש גם בריכות שחייה פרטיות
פרויקט לגונה (הדמיה: יח"צ)
פרויקט לגונה (הדמיה: יח"צ)

מערב חדרה המתפתחת מציעה כמעט אין ספור אפשרויות של מגורים מול הים. אבל נראה כי אחד הפרויקטים המיוחדים באמת מול חוף הים הקסום של חדרה הוא "לגונה" של חברת זכריה לוי ובניו בע"מ.

פרויקט "לגונה" הוא למעשה בניין מגורים יוקרתי בן 9 קומות שמציע קונספט של בית מלון. לובי מפואר, חדר כושר מאובזר, קירות זכוכית, מועדון דיירים גדול וכמובן…דירות. ההיצע מתחיל בדירות 4 חדרים, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים גדולים ומרווחים עם מרפסות ענקיות וארבעה פנטהאוזים מרהיבים הכוללים בריכות שחייה פרטיות. והמחירים? החל מ-1.5 מיליון שקלים.

פרויקט לגונה (הדמיה: יח"צ)
פרויקט לגונה (הדמיה: יח"צ)

למרות שמכירת הדירות בפרויקט החלה רק לפני זמן קצר, רבע מהבניין כבר נמכר. האכלוס צפוי להיות בתוך 30 חודשים. הפרויקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומספק ערבות בנקאית לכל רוכש.

מיקומו של הפרויקט מאפשר לדיירים ליהנות הלכה למעשה מכל העולמות: מרחק הליכה קצר לים, נוף פתוח לחוף, נגישות לתחבורה ציבורית וגישה מהירה לכביש החוף.

חברת זכריה לוי ובניו בע"מ נחשבת לאחת מחברות הבנייה המובילות והוותיקות בחדרה, ושמה לה למטרה בנייה איכותית ברמות גימור גבוהות במיוחד. ההקפדה כל הרמה הגבוהה ניכרת היטב בתכנון האישי של הפרויקט, כפרויקט בוטיק ייחודי ויוקרתי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות