fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישג ענק לגולפאי זוהר שרון באליפות ארה"ב

זהר שרון ושמשון לוי מהתחרות בארה"ב (צילום: מיר טרבינא)

אם אתם עדיין לא מכירים את זוהר שרון (66) הוא שחקן גולף ממועדון הגולף קיסריה, נכה צה"ל ועיוור לחלוטין, ואלוף העולם המכהן השולט בזירת הגולף העולמי לעיוורים כבר קרוב לעשור. השבוע שרון גרף עוד ניצחון בזירה הבינלאומית, לאחר קרב צמוד ומותח בו גבר על יריביו והוכתר לאלוף ארה"ב בגולף לעיוורים לשנת 2018.

זוהר שרון: "התחרות הייתה מאתגרת מאוד. התמודדתי מול מיטב הגולפאים, חבר'ה צעירים שלא עשו לי הנחות. אך הניסיון שצברתי לאורך השנים הכריע והצלחתי גם הפעם לכבוש את המקום הראשון".

 זהר שרון ושמשון לוי מהתחרות בארה"ב (צילום: מיר טרבינא)
זוהר שרון ושמשון לוי מהתחרות בארה"ב (צילום: מיר טרבינא)

בגולף לעיוורים, לכל מתחרה ירקאדי (נושא כלים) – אדם המשמש עיניים לשחקן העיוור, מתאר לו את מתווה השטח ותנאי הסביבה. זוהר שרון נעזר בשירותיו של שמשון לוי הצועד לצידו של השחקן מזה שנים רבות, וכל ניצחון הוא כמובן הניצחון של השניים.

ליאור פריטי, מנהל מועדון הגולף קיסריה בירך את צמד הזוכים הבלתי מעורערים וציין: "זוהר ושמשון היקרים, אתם ממשיכים להסב גאווה רבה למדינת ישראל, לציבור הגולפאים ולמועדון הגולף קיסריה. הקשר הייחודי וההדוק שלכם, שכמובן ממשיך הרבה מעבר לגבולות המגרש, הוא חלק בלתי נפרד מהדרך והוא גם המפתח להצלחתכם הנדירה" והוא הוסיף: "אתם, ויחד אתכם כל נבחרת פצועי צה״ל של המועדון שומרים את כולנו בפרופורציות ומוכיחים כל פעם מחדש שכח הרצון חזק מהכול ושגם הבלתי אפשרי הוא אפשרי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות