fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו בבניית שני מגדלים בעיר ימים

בריגה טאוורס (הדמיייה: D3)
בריגה טאוורס (הדמיייה: D3)

מהמרפסת של הפנטהאוז בקומה ה-18 בפרוייקט YAM  של חברת בריגה בעיר ימים הודיעה החברה על קבלת היתר לבניית שני מגדלים בני 34 קומות בפרויקט היוקרתי BRIGA TOWERS שבנייתם כבר החלה מרחק 300 מטר מקו המים.

בריגה טאוורס (הדמיייה: D3)
בריגה טאוורס (הדמיייה: D3)

שני המנופים הירוקים הבולטים בצידו המערבי של רחוב אהוד מנור בעיר ימים כבר החלו לבנות את יסודותיהם של שני המגדלים הגבוהים ובהם  206 דירות. מדובר במגדלים שיבנו על שני מגרשים בני שמונה דונם כל אחד אותם רכש היזם יקי בריגה מחברת סען פרדיסא ומחברת דימרי. מתחם שבו התכנית המקורית היתה בניתם של ארבעה מגדלים בני 17 קומות.

ככה נראית התחלת בניה מהקומה ה~18 (צילום: רותי ברמן)
ככה נראית התחלת בניה מהקומה ה-18 (צילום: רותי ברמן)

טרם קבלת ההיתר מכרה החברה 170 דירות מתוך 206 הדירות המוצעות למכירה. לדברי יקי בריגה 80 אחוז מהלקוחות הם ישראלים: "תמיד חושבים שהלקוחות של בניני יוקרה בנתניה הם צרפתים אבל הלקוחות שלנו הם ישראלים שמעריכים את ההבדל בין דירת יוקרה במגדל על כביש סואן עם נוף לים לבין בניין יוקרה שנבנה 300 מטר מהים, דבר שעושה את כל ההבדל. אנחנו בונים כל בניין על שטח של שמונה דונם עם פיתוח סביבתי כאשר כל בניין הוא בפני עצמו וביניהם השביל הכחול אל הים. תהיה השקעה רבה באיכות כמו חיפוי אלומניום, אריחים בגודל 3.5 על 1.5 מטר. אנחנו מוכרים יפה כי הלקוחות רואים שהם מקבלים תמורה להשקעה. לשני הבניינים יהיה בית כנסת משותף, מגרש טניס, סאונה ומועדון דיירים ברמה של בית מלון. ואיפה יש לך בריכה אולימפית שאתה יכול לשחות בה בשעה חמש בבוקר?".

יקי בריגה במסיבת עיתונאים (צילום: רותי ברמן)
יקי בריגה במסיבת עיתונאים (צילום: רותי ברמן)

בהמשך הסביר יקי בריגה כי החברה שהיא חברת ייזום ובניה היא גם מנהלת ומתחזקת את הבנינים ומלווה את הלקוח כל העת. מדובר בעלות תחזוקה של 10 שקלים למ"ר לחודש. והשירותים שהחברה נותנת מגיעים עד למסירת רכב לטיפול במוסך.

והמחירים?

דירות של שלושה חדרים בנות 121 מ"ר בקומה ראשונה מעל הלובי נמכרות החל ממחיר של 3,250,000 שקלים. עד הקומה העשירית כל דירה עולה ב- 60 אלף שקלים יותר. החל מהקומה ה-11 ועד הקומה ה-28 כל דירה עולה ב-100 אלף שקלים יותר . מהקומה 29 ועד הקומה ה-32 כל דירה עולה ב-200 אלף שקלים יותר. דירה בת ארבעה חדרים 170 מ"ר עם מרפסת 30 מ"ר עולה החל משישה מליון שקלים. דירה בת חמישה חדרים מיני פנטהאוז שטח של 240 מ"ר ומרפסת בשטח 50 מ"ר החל ממחיר של 13.5 מליון שקלים. בבניינים שני פנטהאוזים בשטח של 600 מ"ר ומרפסת בשטח 600 מ"ר שמחירם לא נקבע.

לשאלה אם הבניינים החדשים יסתירו לדיירי פרוייקט YAM את הנוף אל הים אמר בריגה: "דאגתי לכך שדיירים להם מכרתי דירות בפרוייקט YAM יראו ים מכל דירה"

חברת בריגה בבעלות יקי ורונן בריגה, הינה חברה משפחתית אשר נוסדה בשנת 1979 ומתמקדת בבנייה למגורים ומלונאות.  החברה בונה גם פרוייקטים למשפחות צעירות בהם פרויקט Home בכפר יונה הכולל מתחם של ארבעה מגדלים.

לאחרונה סיימה בריגה את בניית המגדל בגובה 30 קומות  MIGDAL DAVID במרכז העיר המשלב מגורי יוקרה ומלון בוטיק ופרויקט YAM  בשכונת עיר ימים הכולל שני מגדלים בני 18 ו-22 קומות.

"התנגדתי לתוספת של 36 יחידות דיור"

המתחם בו נבנים שני המגדלים היה נושא למחלוקת במשך שנים. בשנת 2010 הגיש היזם דימרי תכניות לשני מגדלים בני 36 קומות במקום ארבעת המגדלים בני 17 קומות שהיו מתוכננים במקום בהם הוא דרש תוספת בניה של  36 יח"ד. אז החל חבר מועצת העיר הרצל קרן במאבק: "התנגדתי לתוספת של 36 יחידות דיור והגעתי עם ההתנגדות הזאת לוועדת ערער שפסקה כפשרה לאשר ליזם תוספת של 18 יחידות דיור כלומר פחות שתי קומות בכל בניין. אני רוצה להזכיר שבמסגרת המאבק שלי בתכניות עיר ימים נעשה ניסיון על ידי לבטל את ארבעת הבנינים המקוריים והסוגיה הגיעה עד לפתחו של בית המשפט העליון שפסק בסופו של דבר לטובת הפרוייקט. היום אני חושב שהגענו לפשרה מניחה את הדעת כי שני מגדלים משאירים לדיירים מאחור יותר נוף אויר ומרחב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות