fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את תיק הרצח של אביעד בן סימון בקרית אתא

מבוקש. עוז דדון צילום משטרת ישראל
מבוקש. עוז דדון צילום משטרת ישראל

בתום חקירה מקיפה ואינטנסיבית שניהלה משטרת ישראל בעשרת החודשים האחרונים, פענחה המשטרה את הרצח של אביעד בן סימון בן 25, שנרצח בתחילת חודש אוקטובר שנה שעברה,  סמוך לשעה חמש אחר הצהריים באזור המרכז המסחרי בקרית אתא. החשוד נורה ונדקר למוות על ידי שלושה חשודים. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה.

מפרטי החקירה עולה כי המשטרה ביצעה  תרגילי חקירה רבים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, על מנת לאסוף את הממצאים הנדרשים והראיות שיש בהן, כדי לקשור את החשודים למעורבות בעבירת הרצח. עם התקדמות החקירה נעצר לפני כשבועיים אחד החשודים, תושב קרית אתא,  רועי דדון בן 33 בחשד למעורבות ברצח. אביו ואחיו של הנאשם: ראובן דדון בן 56 ועוז דדון בן 25, עדיין דרושים לחקירה.

מבוקש. עוז דדון צילום משטרת ישראל
מבוקש. עוז דדון צילום משטרת ישראל

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בחיפה, בין בן סימון לבין עוז דדון היתה היכרות מוקדמת. ב-5 באוקטובר אשתקד, סמוך לשלוש לפנות בוקר, התפתח במועדון בשדרות ההסתדרות בחיפה עימות בין עוז לבין מספר אנשים, בהם חברו של בן סימון. מכתב האישום עולה כי בחלוף כשעה, בעת שעוז הגיע לביתו, חיכו לו ברכב סמוך לבית בן סימון וחברו. לפי כתב האישום, החבר ירד מהרכב כשהוא אוחז בחפץ חד, והחל לרדוף בריצה אחר עוז, תוך שהוא צועק לכיוונו: "אתה מת היום".

הפרקליטות טוענת כי בשעות הצהריים באותו יום התכנסו עוז, ראובן ויתר בני המשפחה לארוחת חג סוכות בבית של אחת מבנות המשפחה. במהלך הארוחה, ובעת שרועי ואחרים שהו בחצר הבית, חלף על פניהם פעמיים רכב שברולט קרוז בו נהג חבר אחר של בן סימון, שנסע ברכב יחד עם אדם נוסף.

בכתב האישום נטען כי בהמשך החליטו רועי, עוז וראובן דדון לגרום למותם של בן סימון וחבריו. מהחקירה עולה, כי הם הצטיידו בשני סכינים ובאקדח טעון, נכנסו לרכב יונדאי אקסנט השייך ללרועי ונסעו לכיוון אליו נסע רכב השברולט.

לפי האישום, בן סימון וחבריו הגיעו לרחוב יבניאלי בקרית אתא, ירדו מהרכב ושוחחו ביניהם. סמוך לשעה 17:15 הגיעו אל המקום רועי, אביו ובן משפחה נוסף ברכב היונדאי שעצר בסמוך. ראובן, כך על פי כתב האישום, יצא מהרכב והחל לירות לכיוון בן סימון וחבריו. במקביל, נטען כי רועי ועוז יצאו מהרכב כשכל אחד מהם מצויד בסכין, והחלו לרדוף אחר בן סימון וחבריו.

מכתב האישום עולה כי עוז הצליח להשיג את בן סימון, תפס אותו והחל לדקור אותו  בפלג גופו העליון. עוד נטען, כי רועי הגיע למקום אף הוא, ודקר את בן סימון שבע פעמים. ראובן, מסכמת הפרקליטות, ירה לכיוונו של בן סימון שלוש פעמים, ולאחר מכן נמלטו השלושה מהמקום. בן סימון הצליח לצעוד מספר מטרים, התמוטט והובהל לבית החולים במצב אנוש שם נקבע מותו. בתיק התביעה ישנן ראיות רבות ועדי תביעה רבים, בהם יש גם ראיה מרכזית: סרטון אבטחה שבו נראים המעורבים בשעת מעשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות