fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההפסד הטכני: פרסה, טעות או חוסר ידע?

רק ליגה א' ומטה. משה בן לולו (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

רק חמישה מחזורים מאחורינו בליגה הלאומית, אבל ההספק של העולה החדשה, הפועל חדרה, מתאים לשנתיים. הטלטלות שעברה הקבוצה בחודשיים מאז התחילה הליגה יכולות למלא מספר שנים, ובכל זאת במועדון מדברים על אופטימיות ומקווים בעיקר לעמוד במשימה – להישאר בליגה הלאומית.

הטלטלה האחרונה היא, ללא ספק, ההפסד הטכני אותו ספגה חדרה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות שיתופו במשחק של החלוץ משה בן לולו, למרות שאינו רשום כראוי בהתאחדות לכדורגל.

האם מדובר בפרסה? או שמא טעות אנוש? או אולי בכל זאת מדובר בחוסר ידע בכל מה שקשור להתנהלות בליגה מקצוענית? כל התשובות נכונות.

רק ליגה א' ומטה. משה בן לולו (צילום ארכיון: שלומי גבאי)
רק ליגה א' ומטה. משה בן לולו (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

"חדשות חדרה" מביא את השתלשלות האירועים שהביאו לטעות המרה.

בן לולו חתם על חוזה בחדרה בינואר בשנה שעברה, שתוקפו היה לסוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. בן לולו אכן סייע לקבוצה לעלות ליגה, אבל במועדון בחרו שלא להמשיך איתו, ועל כך הודיעו לו בקיץ האחרון. אלא שלאחר החלפת המאמנים ובשל הרצון להתחזק בחלוץ, נעשתה בתחילת השבוע שעבר פנייה לבן לולו בהצעה להצטרף לקבוצה. בן לולו החליט להתאמן מספר ימים ולקבל החלטה. ביום שלישי שעבר, היום האחרון של מועד ההעברות פנה בן לולו למנכ"ל חדרה, אלי דגני, וביקש להיות שחקן חופשי, אם אכן חדרה תהיה מעוניינת בו. והיה אם לאו, יוכל בן לולו להצטרף לקבוצה אחרת בלאומית. דגני נענה לבקשתו של בן לולו וחתם על טופס התרת חוזהו של השחקן. בשעות הצהריים של אותו היום, שוב נפגשו בן לולו ודגני וסיכמו על חוזה לעונה הקרובה. דגני שוב נסע להתאחדות, כדי לרשום את בן לולו מחדש, כפי שהוסבר לו על ידי נציגי ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, בבוקר יום רביעי, שוב פנו ראשי חדרה לנציגי ההתאחדות והבקרה התקציבית וקיבלו אישור כי השחקן נרשם בהתאם. מה שאנשי חדרה לא שמו לב אליו היה העובדה שבטופס שאושר על ידי ההתאחדות, חסר אישור נוסף, וזה, למעשה, מה שהביא להעמדה לדין.

בחדרה מתכוונים לערער השבוע על ההחלטה אך גם מבינים כי מדובר בסיכוי קלוש. אגב בהתאם לחוקי ההתאחדות לכדורגל, כעת בן לולו יכול לשחק אך ורק בקבוצות לא מקצועניות, משמע: רק בליגה א' ומטה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות