fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הברק היכה ביבנה

אלמוג ברק (צילום: יניב לני)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כולם מול קבוצות מצמרת טבלת הליגה הלאומית בכדורסל, יצאה ביום שלישי מכבי מוצקין למשחק חוץ נגד אליצור יבנה, שסמוכה לה בטבלה. להזכירכם, מוצקין משחקת בתקופה האחרונה ללא שני שחקנים, איגור סימין, שהוא הסטופר הכי טוב שלה, ורועי יחיא הפצועים.

הקבוצה התכוננה היטב למשחק בידיעה שהפסד חמישי רצוף עלול לדרדר אותה לאזור הקו האדום וכך היא נראתה על המגרש. משריקת הפתיחה חניכיו של רועי פרל התנפלו על המקומיים ושלטו בכל הפרמטרים, בתום המחצית הראשונה הובילה מוצקין 47:38. השחקן המחליף ברק אלמוג שיחק מצוין וסיים את המחצית הראשונה עם 11 נקודות. במוצקין יודעים שכשברק אלמוג מגיע למשחק הקבוצה מנצחת. הבעיה שברק נותן הצגה גדולה אחת לשלושה חודשים בערך. זה קרה בפעם האחרונה במשחק החוץ נגד הפועל חיפה. מאז ברק היה בתרדמת חורף, וכשהדוב התעורר מהתרדמה הברק היכה ביבנה.

אלמוג ברק (צילום: יניב לני)
התעורר מתרדמת החורף. ברק אלמוג

בתחילת הרבע השלישי נקלעה מוצקין למצוקה בהתקפה ויבנה בריצה של 0:10, תוך ארבע דקות, עשתה מהפך ועלתה ליתרון 47:48. מוצקין חזרה והפכה את הקערה והרבע השלישי הסתיים ביתרון של מוצקין 61:55. ואז החל הרבע האחרון והפעם מוצקין עשתה ריצה של 10:0, תוך שלוש דקות, ולוח התוצאות הראה יתרון דו ספרתי למוצקין 71:55. חלפו עוד שלוש דקות ויבנה התמוטטה. ריצה נוספת של מוצקין: 13:5 הקפיצה את היתרון 84:60 לזכותה. המקומיים היו בהלם. עד הסיום יבנה צמצמה קצת ובתום המשחק מוצקין רשמה ניצחון ענק 91:76.

ברק קלע גם במחצית השנייה 11 נק' וסיים את המשחק עם 22 נקודות באחוז מטורף לשלוש: 6~8. הנתונים שלו במשחק זיכו אותו בְ~29 נקודות במדד יעילות. עם זאת צריך להדגיש כי שלושה שחקנים נוספים הצטיינו: שני הזרים פלורין קמפבל (26 נק', 10 רי' ו~5 אסיסטים), ואוסבי במבלה (17 נק', 14 רב' ו~5 אס). גם נועם מטלון הצטיין עם 19 נקודות.

את מכסת הנקודות של מוצקין השלימו: ניב אוזן 3, גיא סהר ורום קורנליוס 2 כ"א.

אחרי המשחק התברר כי גם שתי האחרונות בטבלה הפועל מגדל העמק והפועל עפולה ניצחו קבוצות צמרת ולכן לניצחון של מוצקין הייתה משמעות גדולה.

המשחק הקרוב של מוצקין הוקדם מיום שלישי ליום השני בשעה 19:00 בהיכל גושן. מוצקין תארח את הפועל חיפה. ניצחון של מוצקין יקפיץ אותה מעל חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות