fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבמה שלה

סטלה יודקו ידעה שיש לה ביד מופע מנצח, אך גילתה שהתעשייה המקומית סוגרת בפניה את הדלת. בעזרת בעלה היא החליטה להרים את המופע באופן עצמאי, והפכה להצלחה מסחררת בעולם. איך כבשה זמרת מאור עקיבא את העולם עם המופע הנוסטלגי Unforgettable המוקדש ללהיטים הגדולים של כל הזמנים ומה המסר שחשוב לה להעביר. ראיון אופטימי
סטלה יודקו. "חלומות מתגשמים" (צילום: ניקול דה קסטרו)
סטלה יודקו. "חלומות מתגשמים" (צילום: ניקול דה קסטרו)

ביום שישי ב"חדשות חדרה":
הזמרת סטלה יודקו, 41, מאור עקיבא, היא מסוג האנשים שמחפשים את עצמם. את הקשר הישיר עם המוזיקה היא יצרה רק בגיל 26. לפני כן היא עבדה כקוסמטיקאית, כמעצבת פנים. "למדתי המון, חיפשתי את עצמי".

כשבעלה אפשר לה סוף סוף להגשים את החלום הגדול שלה, הם לא ציפו שזו תהיה התחלה של דרך מדהימה. "זה התחיל מזה ששרתי עם ההרכב של בעלי, פופ בעיקר. במקביל למדתי אצל מורה למוזיקה קלאסית ואצל מורה לפיתוח קול. במשך שבע שנים, תוך כדי עשיתי אודישנים למחזמר 'גברתי הנאווה' והגעתי בין חמש המועמדות האחרונות. בסופו של דבר מירה עווד קיבלה את התפקיד".

שואו גדול
תוך כדי עשייה, יודקו החליטה שבא לה להשתלט על הבמה. הרעיון של יודקו  היה להעלות מופע גדול עם זמרים, נגנים ורקדנים ברוח שירי הנוסטלגיה משנות ה-50 עד שנות ה-70. יודקו: "רציתי להיות סולנית, זה משהו שאני מתחברת אליו ולקח לי כמה שנים לגבש אותו. שיתפתי את בעלי. הוא מאוד אהב את הרעיון. התחלנו לחפש מי יכול לעזור לנו להעלות את המופע. הלכתי להמון מפיקים, במאים ויחצ"נים. אמרנו שיש לנו כבר עיבודים, הכל מוכן, אך כולם סירבו. רצתי חצי שנה בכל הארץ ועברתי כל דלת אפשרית. במקרה הטוב הייתי עוברת את המזכירה, לרוב גם זה לא".

ולא התייאשת?
"לא. לשמחתי בעלי אמר שהוא מאוד מאמין ברעיון שלי ובי, והחליט שהוא מוכן לוותר על הכל לטובת החלום הזה. מכרנו כל מה שהיה לנו והרמנו את המופע לבד".

והיום זה השתלם בדיעבד?
"הוא נוסע באוטו מאוד ישן, אני באוטו קטנטן, אבל זה בהחלט השתלם".

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון "חדשות חדרה"

סטלה יודקו. "חלומות מתגשמים" (צילום: ניקול דה קסטרו)
סטלה יודקו. "חלומות מתגשמים" (צילום: ניקול דה קסטרו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות