fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 הבלשים גילו: 500 שתילי מריחואנה בדירה בנהריה

בחודשים האחרונים יש עלייה בפרסומי המשטרה על חשיפה של דירות מגורים שהוסבו למעבדות לגידול הידרו מהם מנפיקים מריחואנה.  מדובר על מעבדות בלתי לגליות שנעשו במסתור לצורך סחר בסמים.

תחנת משטרת נהריה תפסה בחודשיים האחרונים חמש מעבדות, שניים מהן בחודש האחרון בפשיטה רחבת היקף, אחרי מעכב ותצפיות בילוש של יותר מחודשיים.

בדירה במרכז העיר נתפסו  11 ק"ג מריחואנה ו- 500 שתילים.  זו דירה בלב בניין מגורים נורמטיבי, שהוכשרה  למטרת גידול. בשעת הערב לפני כשבועיים פרצו בלשים לתוך הדירה ועצרו שני תושבי נהריה, בני 25, המכורים בעבירות הסמים. בדירה נמצאו השתילים וציוד: מנורות מיוחדות לגידול בתנאי מעבדה, למעשה כל חדר שימש כמשתלה נפרדת, מזגנים, שנאים  ועוד.

איש מהדיירים בבניין לא שם לב לתופעה מתחת לאפם. שוטרי תחנת נהריה עקבו אחר הצעירים, בזהירות הנדרשת לאחר מידע מודיעיני פרצו לדירה ועצרו את החשודים.  השניים הובאו להארכת מעצר, וביום שלישי השבוע הוגש נגדם כתב אישום.

"בסופו של דבר פרצנו לדירה אחרי שעקבנו אחרי אותם חשודים, ראינו אותם מגיעים לדירה מספר פעמים כי הם צריכים לטפל  בצמחים, לדשן ולהשקות", מסביר מפקד תחנת נהריה סנ"צ יוסי שרביט.  "הם היו בהפתעה מוחלטת.  חשפנו 'יער שלם' בתוך דירה אחת".

0 שתילים . הדירה בנהריה צילום: חטיבת דוברות המשטרה
0 שתילים . הדירה בנהריה צילום: חטיבת דוברות המשטרה

IMG-20170308-WA0023

פשיטה נוספת של תחנת נהריה נערכה בדירה בקרית ביאליק. שני צעירים תושבי נהריה  נעצרו אחרי מעקב, בדירה ששימשה למעבדת גידול. 60 שתילים נתפסו וסכומי כסף גבוהים.  החקירה  נמשכה בתחנת נהריה, והשניים נעצרו.

סנ"צ שרביט מוסיף: " תחנה נהריה פועלת בתחום עבירות הסמים, כי סמים הם מחוללי פשיעה בעבירות של פריצות לבתים, גניבת רכוש ושודים, מהצורך לספק סמים.  מעבר לזה, מעבדות הסמים משמשות כדרך הקלה לעשות כסף קל מאד.  יש לציין שגידול וצריכה  של מריחואנה שלא לצורך רפואי אסורה על פי החוק.

"יש הנחייה של מפקד המחוז ניצב עמוס יעקב להילחם בתופעה ולבצע מעצרים בלי פשרות, בכל מחוז חוף של משטרת ישראל. ברור לנו ואנחנו יודעים  על עוד מקומות  שהוסבו למעבדות הידרו ונמשיל לפעול, כנגד התופעה גם בחודשים הקרובים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות