fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבוקר: שביתה בעשרות רשויות מקומיות בפריפריה

30 רשויות מקומיות ואזוריות בשמן של כ- 200 יישובים בצפון ובדרום, שובתות הבוקר במחאה על הקיפאון באישור הטבות המס
צילום: אלכס הובר

 

הבוקר נפתחה שביתה של כ-30 רשויות מקומיות ואזוריות בשמן של כ- 200 יישובים בצפון ובדרום, במחאה על הקיפאון באישור הטבות המס. במקביל צפויים להגיע ראשי הרשויות לכנסת ולדרוש מראש הממשלה להביא לאישור, את מתווה הטבות המס לפריפריה.

אמש, הודיעו כ- 30 ערים וראשי רשויות על שביתה עקב החלטתו של ראש הממשלה להקפיא את הטבות המס לפריפריה. כצעד מקדים, יושבתו הרשויות ליום אחד- לא תהיה קבלת קהל ולא יינתנו שירותים מוניציפליים בשלב זה- מחלקות החינוך יעבדו כסדרן.

אלדר וראשי הרשויות בצפון  (צילום: אלכס הובר)
כרזת המאבק שעיצב גרפיקאי מכרמיאל
IMG_7703
היישובים שנכללו במפס הטבות המס
אלדר וראשי הרשויות בצפון (צילום: אלכס הובר)
אלדר וראשי הרשויות בצפון (צילום: אלכס הובר)

"זהו צעד ראשוני שבא להבהיר לראש הממשלה שאנחנו לא מתכוונים לוותר הפעם. מתווה הטבות המס של גפני  יוצר סוף סוף צדק ושוויון לכ-200 יישובים בצפון ובדרום, לכן אנחנו דורשים לקדם אותו באופן מיידי " אמרו רבים מראשי הרשויות.

במהלך השבוע האחרון, נפגשו ראשי הרשויות עם ח"כ פלוסקוב (כולנו) בכנסת על מנת לדון בהתקדמות מתווה הטבות המס לפריפריה. פלוסקוב, מי שהייתה ראש עיריית ערד, וקידמה את המתווה בחודשים האחרונים, פנתה בשבוע שעבר מעל בימת הכנסת לראש הממשלה בבקשה להביא את מתווה הטבות המס של יו"ר ועדת כספים משה גפני לאישור.

בשבוע שעבר פנו ראשי הרשויות במכתב לראש הממשלה ובו קריאה להביא לאישור מידי את מתווה הטבות המס .

עדי אלדר : "אנחנו דורשים מראש הממשלה בנימין נתניהו ומשר האוצר משה כחלון צדק לפריפריה עכשיו! אם הממשלה רוצה שהפריפריה תשרוד, זה הזמן שהממשלה תכיר בצורך האמתי של תושבי הפריפריה בהטבות המס ותבטל את הקפאת התכנית, כבר היום". הסלוגן שנבחר ללוות את המאבק "צדק לפריפריה" , עוצב על ידי הגרפיקאי הכרמיאלי אמיר בסו. 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות