fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם משבר האשפה בחדרה חוזר?

אשפה ברחובות חדרה
אשפה ברחובות חדרה

דווקא לקראת חג הפסח, תושבים בחדרה חוששים שמשבר הזבל הגדול שפקד את העיר לפני כשנה, עומד לחזור על עצמו. הסיבה: מאתמול האשפה בעיר לא מפונה בצורה סדירה, כאשר משאיות הזבל שפינו את האשפה לא היו של חברת מפעת, החברה שאחראית על הפינוי מאז המשבר, אלא משאיות אחרות.

אשפה ברחובות חדרה
אשפה ברחובות חדרה

מבירור של בלינקר עולה כי חברת מפעת, שאחראית על הפינוי כקבלנית משנה של חברת סאני – שהיא זו שחתומה על החוזה מול עיריית חדרה  – מעוניינת בשיפור התנאים הכספיים כדי להמשיך. בעיריית חדרה לא יכולים לאפשר זאת, כיוון שמדובר בהפרת תנאי מכרז. התוצאה: חברת מפעת הודיעה לחברת סאני כי היא מפסיקה לפנות את האשפה, וכעת חברת סאני – שכזכור היא זו שלא הצליחה להשתלט על פינוי האשפה בעיר וגרמה למשבר הגדול – שוב צריכה לדאוג לנושא בכוחות עצמה.

מעיריית חדרה הרגיעו הבוקר ואמרו: "אין שום משבר. אתמול היו קצת עיכובים, היום השאפה מפונה כרגיל. עיריית חדרה חתומה על הסכם מול חברת סאני, בין אם היא מבצעת את העבודה בעצמה או בין אם היא נעזרת בקבלני משנה. התושבים יכולים להיות רגועים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות