fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הקואליציה של ז'קי סבג בדרך למשבר?

סגן ראש העירייה אור כהן כתב לסבג: "אתה אמנם ראש העיר אבל אתה לא היחיד שנבחר ובטוח לא היחיד שמקבל החלטות". סבג: "יש מי שמדבר ויש מי שעושה"
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

סדקים מתחילים לצוץ בקואליציה של ראש עיריית נהריה זקי סבג. השבוע סגן ראש העירייה ויו"ר סיעת צעירי נהריה, אור כהן, החליט לשבור את כל הכלים בדף הפייסבוק האישי שלו וכתב מכתב אישי לסבג, בשפה לא רשמית, בלשון המעטה. בפוסט מתייחס  כהן לכך שסבג שכח אותו ואת הסיעה שלו בכל הקשור לקרדיטים על עשייתם המשותפת.

מצפים לשיתוף פעולה גדול יותר. אור כהן (צילום: תום עזריה)
מצפים לשיתוף פעולה גדול יותר. אור כהן
(צילום: תום עזריה)

לפוסט צירף כהן צילום מסך של הודעת טקסט המודיעה על טקס חלוקת מלגות לסטודנטים בנהריה, שעליה חתום סבג בלבד. יצוין כי מי שדחף את סבג להחזיר את המלגות לסטודנטים תושבי העיר היו כהן והשנייה בסיעתו אורנה שטרקמן.

הפוסט הזה אגב, היה הקש ששבר את גב הגמל, אחרי שכהן, ככל הנראה, התעייף מלנסות לקבל מעט קרדיט. וכך נכתב: "אהלן ז׳קי סבג. מה קורה וזה? זוכר אותי? חבר המועצה אור כהן… נו זה מהצעירים, שמציק לך שלוש פעמים בשבוע כבר שנתיים על כל מיני דברים שלא כל כך היו חשובים לך. כן בדיוק…זה שהציק לך על מרכז צעירים ואז ׳הקמת׳. זה שהציק לך על מרוץ נהריה ואז ׳יזמת׳. זה שהציק לך על קידום הספורט בעיר ואז ׳קידמת׳. זה שהציק לך על פיתוח החופים והסביבה והתחבורה בעיר ונוער, ומרכז אקדמי והנחה בארנונה לסטודנטים ומלגות ועוד 1000 דברים. יופי, עכשיו כשנזכרת, תזכור לפעם הבאה: אתה אמנם ראש העיר אבל אתה לא היחיד שנבחר ובטוח לא היחיד שמקבל החלטות. אז סחבק, קצת קרדיט לצעיר הזה שלא מפסיק להציק לך… ובנימה אופטימית זו, מלגות… Finally. למען הסר ספק, סיעת צעירי נהריה בשלמותה הייתה חלק בלתי נפרד מכל הנרשם לעיל".

הפוסט של  כהן גרף יותר מ-50 שיתופים, 220 לייקים ועשרות תגובות של עידוד ותמיכה. גורם המעורה בפרטים אמר כי היחסים בין כהן וסבג נמצאים על חבל דק.

אור כהן: ״אני וחבריי לסיעה משקיעים מאמצים רבים כדי להפוך את נהריה לעיר אטרקטיבית למגורים עבור אוכלוסיית הצעירים. את העבודה הרבה אנחנו עושים באהבה ובהתנדבות מלאה, מתוך תחושת אחריות לעיר בה גדלנו ומתוך רצון לקיים הבטחות שנתנו לבוחרינו. לצערנו, על אף שאנחנו חברים בקואליציה, לא תמיד אנו זוכים לשיתוף פעולה מספק מצד ראש העירייה, ז׳קי סבג. אנו מצפים לשיתוף פעולה גדול יותר ולשקיפות ציבורית במהלכים המתרחשים בתוך המועצה והעירייה. אנו נמשיך לפעול למען תושבי נהריה גם בעתיד, אם בקואליציה או באופוזיציה״.

מעיריית נהריה נמסר: "יש מי שמדבר ויש מי שעושה. כבודו של סגן ראש העיר אור כהן במקומו מונח. העירייה לא תיגרר להאשמות מגוחכות שכאלה מעל דפי העיתון".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות