fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם בחדרה מחלקים דוחות חנייה גם בחג?

"החניות הקיימות מלאות באשפה שנערמת מעבודות הבנייה". רחוב לכיש (צילום: עצמי)

מצד אחד, תושב שזועם על כך שחטף דוח חנייה בחג, ברחוב שבו אין חנייה, כי את מקומות החנייה תפסו ערימות של אשפה. מצד שני, פקחי עירייה שלא מוכנים שתושבים יחנו על מדרכה. מי צודק?

יוסי בוזגלו, המתגורר ברחוב  לכיש 14 בחדרה, טוען כי מאז ומתמיד היו ברחוב בעיות חנייה, אולם אלו גברו עם הפיכת חלק ממנו לאתר בנייה. בוזגלו זעם כשבשישי האחרון, בנו שבא לבקרו, קיבל דוח משום שחנה על מדרכה, שלטענתו כבר מזמן איבדה את ייעודה המקורי.

"אנחנו משלמים ארנונה בתמחור של אזור א', התמחור היקר ביותר, אבל הרחוב נראה כמו בעזה", אמר השבוע בוזגלו, "רחוב לכיש הפך כולו לאתר בנייה, שכן בונים בו כעת מגדלים. אין אף חנייה נורמלית, החניות הקיימות מלאות באשפה שנערמת מעבודות הבנייה, ובלי קשר, גם לפני שהחלו לבנות היו ברחוב בעיות חנייה".

"החניות הקיימות מלאות באשפה שנערמת מעבודות הבנייה". רחוב לכיש (צילום: עצמי)
"החניות הקיימות מלאות באשפה שנערמת מעבודות הבנייה". רחוב לכיש (צילום: עצמי)

בוזגלו מדגיש כי את הדוח קיבל בנו בחג השני של ראש השנה. "יותר זעמתי על זה שפקח מגיע פקח ו'תוקע' דוחות ברחוב צדדי. מילא, אם הייתי מקבל דוח במרכז העיר, הייתי שותק. וזה לא רק אני שסובל מהמצב. ברחוב, שכבר נבנו בו שלושה מגדלי ענק, יש אולי רבע ממקומות החנייה שצריך להיות ביחס למספר התושבים. ביום-יום אני מחנה את רכבי רחוק והולך הרבה ברגל, אבל בחג, כשבאים אליך בני משפחה להתארח, אין להם חנייה קרובה מספיק וזה לא נוח".

בנוגע לעובדה שבנו חנה על המדרכה, דבר שהוא אסור על פי חוק, אמר בוזגלו: "אם מסתכלים על החוק היבש אז העליתי את הרכב על מדרכה, אבל היא לא שמישה בכלל. יש עליה ערימות של אשפה. הפקחים פשוט להוטים לגרוף כסף".

מהעירייה נמסר בתגובה: "נגד בנו של הפונה נרשם דוח חנייה בעקבות פנייה של תושבים למוקד העירוני על רכב שחונה על המדרכה. הפקחים שהגיעו למקום מצאו כי הרכב חנה עם ארבעה גלגלים על המדרכה. בנוסף לדוח שנרשם נגד הרכב הנ"ל נרשם דוח נגד רכב נוסף שחנה על המדרכה עם ארבעה גלגלים. ככלל, בשכונת הפארק יש גם את החניון המסודר של האקו פארק שם חונים מדי יום עשרות אזרחים שבאים לבקר בפארק או את בני משפחתם המתגוררים בשכונה.

יודגש, כי הרכב החונה על המדרכה, צולם על ידי הפקחים כשהוא במצב זה".

כשנשאל דובר העירייה אבי מוססקו, מדוע בכלל פקחי העירייה נותנים דוחות בשבתות וחגים, בניגוד לערים אחרות, ענה: "מעניין מאוד שאת לא שואלת מדוע בכלל אזרחים חונים על מדרכה! בחיפה ובקריות למשל, מותר? כפי שהוסבר לך, הדוח נרשם נגד רכב שחנה עם ארבעה גלגלים על מדרכה ומנע מעבר להולכי רגל. בנוסף, הדוח נרשם בעקבות פניית תושבים למוקד שהתלוננו על המטרד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות