fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרעי: "ש"ס תומכת בז'קי סבג"

בכנס של ראש עיריית נהריה ז'קי סבג שנערך אתמול במלון קרלטון הוצג סרטון של שר הפנים אריה דרעי שאמר: "אני שומע מהאדמו"ר הרב דוד אבוחצירא כיצד סבג משקיע בבתי הכנסת בעיר ודואג שלא יחסר דבר. ש"ס תומכים בז'קי יד ביד המון שנים"
אריה דרעי (צילום: Zaher333, ויקישיתוף, C BY-SA 4.0)
אריה דרעי (צילום: Zaher333, ויקישיתוף, C BY-SA 4.0)

שר הפנים אריה דרעי ויו"ר סיעת ש"ס הביע תמיכה בראש עיריית נהריה ז'קי סבג. אתמול (חמישי) נערך הכנס האחרון של סבג במלון קרלטון  לקראת הבחירות המקומיות שייערכו ביום שלישי הקרוב. הכנס נערך במעמד: שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ, שר הכלכלה אלי כהן, שר השיכון והבינוי יואב גלנט והשר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי, ובנוכחות, חברי רשימת נהריה אחת  ומאות רבות של תומכים ותושבים. סבג הוא חבר מרכז ליכוד.  בראיון בלעדי שניתן לצפון- 1 ואתר בלינקר אמר: "במשך 29 שנה אני נוסע בכל יום שני לירושלים, כי זו הדרך להביא תקציבים. אם אני לא מגיע שואלים אם הכל בסדר. אני נכנס ודופק על דלתות, מדבר עם הפקידות הבכירה, שיש לה את הסמכות וזה הוכיח את עצמו".

השבוע הודיע מספר שתיים בסיעת ש"ס בנהריה:, דורון משה על תמיכה במועמד לראשות העירייה אל"מ' (מיל') רונן מרלי וזאת בניגוד ליו"ר הסיעה חיים רואש שהביע תמיכה בסבג. בסיעה נוצר משבר פנימי עמוק בקרב תומכי ש"ס שנוצרו המומים ומבולבלים מהמחנות שנוצרו.  חלק מהפעילים אמרו כי לא יצביעו לש"ס לאור תמיכתו של משה במרלי, וכך עתידה הפוליטי של הסיעה בעיר  נמצא בסכנה. בסרטון שפרסם השבוע משה הוא אמר לתומכיו  להצביע למרלי לראשות העירייה  וזאת אחרי נאמנות פוליטית ארוכת שנים לסבג מאז בחירות 2008 בהן התמודד לראשות העירייה. בש"ס לא קיבלו את עמדתו של משה בלשון המעטה. אגב,  מרלי ציין כי בעיניו משה עשה צעד אמיץ  ומנהיגותי.

יד ביד. גלנט, מרסל וז'קי סבג, כץ, כהן והנגבי (צילום: שגיא פלקס)
יד ביד. גלנט, מרסל וז'קי סבג, כץ, כהן והנגבי (צילום: שגיא פלקס)

בכנס של סבג הוצג סרטון של דרעי שלא נכח מסיבות אישיות: "אני מלא גאווה בכל פעם שאני מתפלל בבתי הכנסת בנהריה ושומע מהאדמו"ר הרב דוד אבוחצירא כיצד סבג משקיע בבתי הכנסת בעיר ודואג שלא יחסר דבר". עוד הוסיף דרעי: "כי הוא ותנועת ש"ס תומכים בסבג וימשיך לפעול לצידו למען תושבי נהריה. אי אפשר להפריד בין נהריה לסבג. ש"ס תומכים בז'קי יד ביד המון שנים".

סבג הודה לשרים על תמיכתם וקרא להם: "ידידי אמת של העיר נהריה" על תרומם לחתימה על הסכם הגג והכללת נהריה בחוק הטבות המס.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות