fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה בתיכון חדרה: תלמידים ומורים למען המנהל שהועבר מתפקידו

בגלל ענייני תקנים יכהן אלי עמיר כסגן מנהל חטיבת הביניים במקום בתפקיד אותו מילא בשנים האחרונות. התלמידים: "לא תהיה פה בגרות בלעדיו". מאמצים להגיע לפתרון שישאיר אותו בתפקיד
תלמידי תיכון חדרה מוחים (צילום: עצמי)
תלמידי תיכון חדרה מוחים (צילום: עצמי)

דרמה בתיכון חדרה. מועצת התלמידים של החטיבה העליונה בשלוחת בית אליעזר השביתה באמצע השבוע את הלימודים על רקע העברתו של המנהל בתשע השנים האחרונות, אלי עמיר, מתפקידו. גם חלק גדול מהמורים בבית הספר הצטרפו למחאת התלמידים.

בעקבות המחאה הגיעו ביום רביעי לבית הספר מפקח המחוז במשרד החינוך ומנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, לאה אבוטבול. השניים שוחחו עם התלמידים והמורים והסבירו להם מה עמד מאחורי המהלך.

אלמוג לוי, דובר מועצת התלמידים של התיכון, אמר: "אנחנו לא נשקוט עד שאלי יחזור לתפקיד. יש לנו כבר 400 חתימות בעצומה שהוצאנו ואם הוא לא יחזור, לא תהיה פה בגרות. כל אחד פה חייב המון לאלי, הוא מלווה אותנו הרבה שנים וכולם מעריכים אותו ואוהבים אותו".

תלמידי תיכון חדרה מוחים (צילום: עצמי)
תלמידי תיכון חדרה מוחים (צילום: עצמי)

בירור של "חדשות חדרה" העלה כי הסיפור האמיתי סביב הפרשה הוא, כמו בדרך כלל, כסף. עמיר מילא למעשה שני תקנים: מנהל החטיבה העליונה וסגן מנהל חטיבת הביניים. כל אחד מהתקנים מתוקצב על ידי גוף אחר, וכאשר עלו על כך במשרד החינוך, החליטו במיידית להפסיק את הכפילות והעמידו בפני עמיר את הבחירה. משיקולים כלכליים, הוא העדיף לבחור במשרת הסגן בחטיבת הביניים.

עמיר עצמו לא מגיב, אבל מקורביו סיפרו כי הוא קיבל את הסיפור בצורה קשה וכי הוא הופתע מהעוצמה של המחאה.

מנכ"ל תיכון חדרה, ד"ר אריה לוקר, סירב להגיב. ממחוז חיפה במשרד החינוך נמסר: "מנהל החטיבה העליונה בתיכון חדרה שימש בשני תפקידים, כמנהל חטיבה עליונה וכסגן מנהל חטיבת הביניים במקביל. מאחר ולא ניתן לעבוד בשני תפקידים במקביל, המנהל התבקש לבחור, ובחר להישאר סגן מנהל חטיבת הביניים".

ל"חדשות חדרה" נודע כי למרות שהנושא לא קשור ישירות לרשות המקומית, ראש העיר צביקה גנדלמן מתכוון להפגיש את כל הצדדים הנוגעים בדבר במטרה לבדוק איך אפשר בכל זאת להשאיר את עמיר בתפקיד מנהל החטיבה העליונה ולסיים את הפרשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות