fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דניאל המרכז לבריאות השן: שיקום הפה תוך 48 שעות

נראה שעוד מתקופת הילדות רובנו לא ממש מתלהבים ללכת לטיפולי שיניים: החשש שהטיפול יכאב, שהרופא יחטט לנו בפה בכל מיני מכשירים, אולי יעיר לנו שאנחנו אוכלים יותר מידי מתוקים. היות וטיפולי שיניים הם לא מותרות אלא חובה, אנחנו גם יודעים שנצטרך לשלם עליהם סכומים שעלולים להיות יקרים. אבל יש בעפולה מקום אחד שמבטל את כל החששות: דניאל- המרכז לבריאות השן ומעבדת שיניים יגרום לכם לשנות את כל מה שחשבתם על טיפולי שיניים. מדובר במקום נעים, מזמין, המעניק מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה וכירורגיה, שירות מצוין של בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ואפשרויות תשלום נוחות

 

דניאל מרכז לבריאות השן הוקם בשנת 1990 ונחשב לוותיק מאוד בתחומו. המרכז מנוהל על ידי קלונטרוב מריק, טכנאי שיניים מוסמך בעל ניסיון של 42 שנים בתחום.

קלונטרוב בן ה-56 החל לעבוד כבר בגיל 14, במעבדת השיניים של אביו, וגם אמו הייתה רופאת שיניים, כך שאין ספק שהכישרון וההבנה לתחום עוברים במשפחה. כיום, דיאנה ביתו של מריק עובדת במרפאת השיניים כמנהלת חשבונות וביתם השנייה, אווה, עובדת כטכנאית שיניים עם אסנת אשתו של קלונטרוב, שמנהלת מרפאה נוספת מצליחה בעפולה.

מריק עלה לישראל לפני 27 שנים ומיד הקים בעפולה את דניאל – המרכז לבריאות השן שנמצאת במיקום נוח ומרכזי, ברחוב מנחם אוסישקין 11 בעפולה. המרפאה נקראת על שמו של דניאל ז"ל, בנו של מריק, שנהרג בתאונת דרכים וגם הוא ניהל מרפאת שיניים ביהוד. תמונתו של דניאל מוצגת על קיר המרפאה המעוצבת בצורה אסתטית ונעימה ומשדרת אווירה משפחתית וחמה.

צוות המרפאה כולל 9 עובדים: 5 רופאים, 2 טכנאים ו-2 סייעות המעניקים יחס כמו בבית ויודעים לתת שירות לכל סוגי הטיפולים ובכל הגילאים, בין אם מדובר בילד קטן או באדם מבוגר.
המרפאה נותנת מגוון רחב של טיפולי שיניים: טיפולי אסתטיקה, כתרים זירקוניה, עקירות כירורגיות והשתלות שיניים, אורטודנטיה ויישור שיניים, טיפולי שורש לילדים, כתרי חרסינה ללא מתכת, סתימות ומבנים לשיניים, טיפולי שורש, שיניים תותבות חדשניות וגמישות, תותבות על גבי שתלים, הרמת סינוס, השתלת עצם, כתרים למינטיים ועוד. בזכות המקצועיות והשירותיות של הצוות, הטיפולים נעשים במהירות לפי צורכי הלקוח.

כך למשל טיפול זרקוני מאפשר הרכבת כתרים זרקונים תוך 48 שעות או שיניים תותבות שלמות תוך שבוע. במרפאת השיניים "דניאל המרכז לבריאות השן", הלקוח מקבל תכנית עבודה ובמהלך הטיפולים הוא יוצא עם תותבת או כתרים זמניים, תמיד הוא יצא מפה עם שיניים.

 

מגוון טיפולים במחירים נוחים. דניאל המרכז לבריאות שן
מגוון טיפולים במחירים נוחים. דניאל המרכז לבריאות שן צילום פרטי

במתחם המרפאה יש גם מעבדת שיניים, אם לקוח מביא שן תותבת לתיקון הוא מקבל אותה מתוקנת בחזרה תוך כמה שעות בלבד.

במצבים שאדם נכה או עיוור לא יכול להגיע למרפאה, הוא יכול להיעזר בשירות עד הבית שהמרפאה מציעה.
אנשי המרפאה בחרו לא לעשות הלבנת שיניים מתוך דאגה לבריאות השן של המטופל. “אנחנו לא עושים ולא ממליצים על זה. הלבנה נעשית בחומר שהוא על בסיס של מי חמצן והוא מוריד מהאימייל של השן, הטיפול יכול לגרום לרגישויות, החומר ממכר וגורם ללקוח להגיע כל חצי שנה לעשות טיפל מחודש ובעיניו זה סתם בזבוז כסף".

בהשוואה למרפאות אחרות באזור, מחירי הטיפולים בדניאל המרכז לבריאות השן הם לא גבוהים כלל, ותנאי התשלומים נוחים ביותר. במרפאה מקבלים את כל אמצעי התשלום, כולל צ'קים ויש אפשרות לפריסה של עד 18 תשלומים למשלמים בכרטיסי אשראי.
בנוסף ניתנת אחריות של שנה על שיניים תותבות ואחריות של חמש שנים על כתרים זרקונים.
דניאל מרכז לבריאות השן
כתובת: מנחם אוסישקין 11 עפולה, טל' 072-3108364
שעות פתיחה: בימים ראשון -חמישי 8:00-19:00, שישי 8:00-13:00, במקרים דחופים או במקרי 'עזרה ראשונה' ניתן לפתוח את המרפאה גם בשעות לא שגרתיות ולטפל בלקוח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות