fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"דירות קונים, לא מגרילים"

אבישי בוחבוט, מנכ"ל חברת מיזמים שיווק פרויקטים המשווקת את הדירות בחברת גלבוע בנייה ויזמות : "אין צורך להמתין למחיר למשתכן שבמקרה הטוב אזרח יזכה לקבל את הדירה בשנת 2019 וכל זאת אחרי שזכה בהגרלה. היום יש דירות לאכלוס מידי במחיר דומה"
פרויקט אור העיר בקרית ביאליק
פרויקט אור העיר בקרית ביאליק

מחר, (שישי), יתקיים באולמי הנסיכה יריד נדל"ן, המציג 40 פרויקטים בשלבי בנייה שונים מהקריות ועד נהריה. ביריד משתתפים יזמים, קבלנים, חברות שיווק נדל"ן, בנקים למשכנתאות ויועצים. גולת הכותרת של היריד תהיה ההטבות חסרות התקדים שיועמקו רק לבאי היריד.

ביריד ישתתפו החברות: עלי גבעה, קרדן נדל"ן, שרביב, כפיר נדל"ן, יהודה לוי חברה לבינוי, סלע בינוי, יואב זיו, גלבוע, מיזמים, דר נופרים, שתית, צמח המרמן, אלקטרה וצמרות.

חברת מיזמים, למשל, תציג שישה פרויקטים בקרית ביאליק: פרויקט אור העיר, פרויקט הבית ברחוב מנשה, פרויקט הבוטיק הבית ברחוב דן ופרויקט הבית ברחוב שמעון.

אבישי בוחבוט, מבעלי חברת מיזמים: "יריד הדירות הוא הזדמנות אדירה לתושבי הקריות להיחשף למספר לא מועט של דירות ופרויקטים. לחברה כמו שלנו, שעובדת בבלעדיות עם חברת הבנייה הוותיקה והטובה גלבוע, זו הזדמנות להציג מספר לא קטן של פרויקטים. יש לי מסר חשוב לתושבי הקריות והרוכשים הפוטנציאליים שיגיעו: אל תמתינו למחיר למשתכן שאמור להסתיים אי שם ב-2019, יש היום מלאי דירות טוב בכל הקריות ובמחירים סבירים. ואצלנו קונים דירות לא מגרילים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות