fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דימה אפשטיין ילמד במימון של 60 אחוז מהעירייה

"ביקשתי השתתפות כי התואר יעלה לי הרבה כסף, כולל הוצאות ונסיעות, הכל נעשה על פי חוק. אני בשכר בכירים ולא מקבל דמי הבראה", אמר אפשטיין
דימה אפשטיין
לומד כדי להתקדם. דימה אפשטיין (צילום: עצמי)

 

עיריית נהריה
עיריית נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)לומד כדי להתקדם. דימה אפשטיין (צילום: עצמי)

בחודש אוקטובר הקרוב מ"מ ראש עיריית נהריה דימה אפשטיין יהפוך לסטודנט מן המניין בפקולטה למדעי המדינה במכללת עמק יזרעאל. עלות התואר מוערכת בכ-35 אלף שקלים. אפשטיין: "גם לי מגיע".

חברי מועצה הביעו פליאה כי אפשטיין שמחזיק בשכר בכירים, וימים כלכלים קשים היה צריך להראות מנהיגות ואחריות אישית ולממן את התואר בעצמו, למרות שלא מדובר במלגה והכל נעשה על פי חוק. בישיבת המועצה שהתקיימה ביום שלישי השבוע, עלו על סדר היום בישיבה תב"רים (תקצבי בלתי רגיל-ר"כ) בסכום של מילונים. הסעיף שעוסק באפשטיין עלה לסדר היום רק במעמד הישיבה על ידי ראש העירייה ז'קי סבג.

אפשטיין יהפוך לסטודנט בתחילת חודש אוקטובר בפקולטה למדעי המדינה במכללת עמק יזרעאל. בהשכלתו הוא הנדסאי, ולכן המכללה הכירה ב~30 נקודות מהתואר. הלימודים יערכו עד שלוש שנים. אפשטיין אמר בתגובה: "הרבה סגנים הולכים ללמוד זה לצורך התקדמות. ביקשתי השתתפות כי התואר יעלה לי הרבה כסף, כולל הוצאות ונסיעות, הכל נעשה על פי חוק. אני בשכר בכירים ולא מקבל דמי הבראה וגם לא עצרנו השתלמויות של

עובדים למרות המצב הכלכלי. אני לא מקבל על זה שקל תוספת במשכורות והסכום שהעירייה משתתפת הוא סמלי. "אני לא דוגל בגישה הזאת של קיצוצים או אחריות אישית. מה עם יש קיצוצים אז נפסיק לבונת את היכל התרבות החדש? רק חברי אופוזיציה זורקים סיסמאות לכל עבר. את יודעת שאני לא מקבל דמי הבראה? עלות הלימודים מוערכת ב-35 אלף שקלים, זה לא הרבה, רק שני שליש משכר לימוד רגיל. אני הולך ללמוד כדי להתפתח ולהתקדם ושכל אחד יסתכל על הבעיות אצלו".

מעיריית נהריה נמסר בתגובה:

"השאלות פופוליסטיות, לא הוגנות ונועדו לצרכי ניגוח בלבד. מה הקשר בין סטודנטים לבין סגן רה"ע? סגן ראש העיר  ומ"מ, מר דימיטרי אפשטיין, ביקש השתתפות העירייה בשכר הלימוד כפי זכאותו על פי הנחיות משרד הפנים ובהתאם למועדים להגשת הבקשה על פי הנחיות אלה, והמועצה אישרה את הבקשה.

כל עוד החוק מאפשר זאת הגישה היא שיש לקדם בברכה התמקצעות של נבחרי הציבור ועובדי העירייה שכן הדבר מבטיח שירות טוב יותר ומועיל יותר לתושבים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות