fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוקטור, שלוף ת'כפית

הכפית הנעוצה בכף היד (צילום: דורון גולן)

למחלקה לאבחון דחוף של כללית בקרית הבריאות זבולון הגיע גבר בשנות ה-50 לחייו, כשבכף ידו נעוצה כפית. הוא סיפר לצוות שבלהט ויכוח חבט בחוזקה על השולחן, עליו הייתה מונחת הכפית, והיא ננעצה בכף ידו. תאופיק דבאח, מנהל הסיעוד במחלקה לאבחון דחוף, השכיב אותו על מיטה והזעיק את הצוות.

הכפית הנעוצה בכף היד (צילום: דורון גולן)
הכפית הנעוצה בכף היד (צילום: דורון גולן)

ד"ר ויקטור פוליאנסקי, מומחה בטראומטולוגיה נחלץ לעזרה יחד עם האחות אלונה גילדין. הם ביצעו בדיקה יסודית, כדי לוודא שאין פגיעה עצבית. למטופל ניתנה זריקת הרדמה מקומית, והכפית נשלפה בעדינות ובמיומנות, ללא נזק ארוך טווח. למטופל ניתן חיסון טטנוס ולטיפול מניעת זיהום. לא בוצעה תפירה כי במצב כזה עלול להתפתח זיהום.

זמן לא רב לאחר הגיעו לזבולון, יצא המטופל מחויך לביתו וציין בהערכה רבה שהודות לשירות כמו בחדר מיון, ניתן לו טיפול בסמוך לביתו ונחסך ממנו הצורך לרוץ לחדר מיון בחיפה ואף להמתין משך שעות לטיפול. "טופלתי במהירות, באווירה מאוד ידידותית ונינוחה, על ידי מומחה ולא מתמחה. שירות מעולה", סיכם בחיוך את החוויה ההזויה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות