fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן: עלייה בכמות הפשיעה בחדרה

גם בשבוע האחרון התרחשו בעיר אירועים פליליים: השלכת רימון, ירי לעבר בית פרטי והצתת רכבים. המצב מדאיג גם את ראש העירייה צביקה גנדלמן, ששלח מכתב בנושא למפקד תחנת המשטרה בחדרה
הזירה בה בוצע ניסיון החיסול האחרון ברחוב הנשיא (צילום: שלומי גבאי)
הזירה בה בוצע ניסיון החיסול האחרון ברחוב הנשיא (צילום: שלומי גבאי)

לא שקט בחדרה. בתקופה האחרונה עלתה משמעותית כמות האירועים הפליליים בעיר, וכמעט מדי יום אנו עדים להצתת מכונית או השלכת רימון, שלא לדבר על ניסיונות חיסול שאף הם התרחשו בשבועות האחרונים במרכז העיר.

במהלך השבוע האחרון אירעו מספר אירועים כגון השלכת רימון הלם לעבר צ'יינג' מוכר במרכז העיר; הצתת רכב ומשאית של קבלן מוכר; ירי לעבר בית משפחה מוכרת; הצתת רכב בשכונת בית אליעזר. אירועים אלה מצטרפים לאירועים דומים שאירעו לאחרונה, וכמובן לפיצוץ רכבו של יהושע אטדגי על ידי מטען ולניסיון החיסול שנערך ברחוב הנשיא בעיר, במהלכו נפגע קשה תושב העיר שלא קשור כלל לאירוע.

הזירה בה בוצע ניסיון החיסול האחרון ברחוב הנשיא (צילום: שלומי גבאי)
הזירה בה בוצע ניסיון החיסול האחרון ברחוב הנשיא (צילום: שלומי גבאי)

האירועים האחרונים ותחושת חוסר הביטחון של תושבים הגיעו עד ללשכת ראש העירייה, וצביקה גנדלמן שלח השבוע מכתב למפקד משטרת חדרה, סנ"צ גלעד פרטוק, בנושא. גנדלמן כתב: "לאחרונה חלה עלייה משמעותית בכמות הפשיעה בעיר. מדובר בעליית מדרגה הפוגעת בתחושת הביטחון של התושבים. אני מודע למיקומו של הנושא בסדר היום שלכם, אך מצפה לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותכם על מנת להחזיר את הביטחון לתושבי העיר".

במשטרה מביטים על האירועים בדאגה, אבל לא מתרגשים יתר על המידה: "חדרה עיר בטוחה כמו כל עיר וישוב בארץ. כמו בכל מקום בארץ פשיעה היא חלק ממרקם החיים וחדרה לא נבדלת. תחנת חדרה פועלת למען תושבי העיר והאזור בכלל. חלק מהפעילות הפלילית היא תוצאה של לחץ משטרתי בטיפול בגורמים עבריינים. אין כאן מרשם פלא אלא עבודה קשה יומיומית ולא סתם אנו מכנים זאת מאבק בפשיעה, כי אכן זהו מאבק תמידי ויומיומי. נתוני הפשיעה בחדרה מבטאים השנה ירידה של 11% בעבירות שונות וזו איננה מקריות. נכון שבתקופה האחרונה חווינו יחד עם תושבי העיר אירועי פשיעה חמורים אך לצד זה מתנהלות חקירות מורכבות של ימ"ר מחוז חוף. די אם נזכיר כי לא מזמן הורשעו חלק מהמעורבים באירועים של סחיטה ואיומים והשלכת בקת"ב לעבר גורמים עיסקיים בעיר. אנו ממשיכים בתאום עם גורמי העירייה לטפל באירועים האחרונים ונמשיך לעשות זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות