fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן עוזב את יש עתיד, מנהל את העיר מחוץ לעירייה ומתמודד לקדנציה שנייה

צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)
צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)

בית המשפט התיר לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לחזור לתפקידו תחת מגבלות מסוימות, זאת בעקבות פנייתו של עורך דינו של גנדלמן, עו"ד ליאור אפשטיין לבית משפט השלום בראשון לציון שביקש להקל על תנאי הרחקתו של גנדלמן כדי שאפשר יהיה לחזור לניהול השוטף של העיר. במקביל הודיע גנדלמן לחברי הנהלת העיר אתמול (שני) כי החליט להתמודד על ראשות העירייה ולמועצת העיר תחת רשימה עצמאית ולא דרך סיעת יש עתיד. בינתיים הוא מסתובב בעיר, פוגש אנשים ומבקר בפרויקטים ולדברי מקור "בטוח בצדקתו ושהכל יחלוף כלא היה".

לדברי עובדת עירייה בכירה: ”גנדלמן עובד אבל מהבית, הוא לא בעירייה, בקרוב ישכיר משרד בעיר והכל יהיה בסדר. הוא נפגש עם מי שמותר לו להיפגש ואני יודעת שהוא גם התחיל לעבוד על הבחירות, לעשות את הקמפיין שלו".

צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)
צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)

מקור בכיר אחר בעירייה אמר כי ביום חמישי בית המשפט אישר לו לחזור ולנהל את העיר פרט לנושאים שקשורים לתכנון, בניה וכוח אדם, מעבר לזה הוא עוסק בכל. בגלל הרחקתו מבניין העירייה קבעו לו שני נציגים מטעם העירייה שהם עוזר המנכ"ל: עו"ד דוד בן דיין וסגנית היועצת המשפטית: עו"ד עדנה גלבר, הם למעשה הצינור הקשר בין גנדלמן לבין העירייה ונמצאים בפגישות עבודה, מעבירים לו מסמכים והוא מאשר וחותם עליהם. במקביל הבוקר הודיע באמצעות שי ברכה חבר הסיעה שלו שהוא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות ומועצת העיר.

 האם גנדלמן כועס על יש עתיד שהשעתה אותו מהסיעה עוד בטרם בדיקת החשדות נגדו?  

אותו מקור בכיר מסביר: "עוד לפני כל הסיפור הזה הוא הגיע איתם להבנה שהוא יתמודד דרך רשימה עצמאית  בתמיכת  יש עתיד, כי הבין שהם חוסמים אנשים שמזוהים כביכול עם מפלגה אחרת אבל זה לא רלוונטי ועכשיו הוא יתמודד  באופן עצמאי".

לדבריו יתכן שגנדלמן יגיש בקשה לקיצור צו הרחקה שנקבע ל-45 ימים, אך טרם עשה זאת. הוא הורחק מבניין העירייה מהיום שיצא למעצר בית, ב-10 ליוני ונותרו לו עוד 40 ימים. “לא ראיתי אותו כי אסור לנו כעובדי עירייה להתראות איתו אבל הוא מסתובב בעיר, נפגש עם תושבים, היה בהרקדה, מסייר בפרויקטים שונים בעיר. הוא בטוח שהכל יחלוף כלא היה, בטוח בצדקתו ושהוא נקי. עוד לא הודיעו על הגשת כתב אישום, זה מאוד מוקדם עדיין ולדעתי זה לא יקרה בשנה הקרובה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות