fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן לשר אריאל: הפסק לפגוע בבעלי החיים

ראש עיריית חדרה דורש את שהתקציב לסירוס ועיקור חתולי רחוב יעבור לרשויות המקומיות
שר החקלאות אורי אריאל
שר החקלאות אורי אריאל (צילום אפרת פראנק)
שר החקלאות  אורי אריאל
שר החקלאות אורי אריאל (צילום אפרת פראנק)

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן המשמש גם כיו"ר ועדת זכויות בעלי החיים במרכז השלטון המקומי, פנה לשר החקלאות אורי אריאל, יחד עם יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, בדרישה כי יעביר לאלתר לרשויות המקומיות את התקציבים לסירוס ועיקור חתולי הרחוב.
"החלטתך לערוך מחקר מעמיק בנושא צמצום אוכלוסיית חתולי הרחוב בישראל חשובה וראויה, אבל עריכת המחקר כתחליף לפעולות המתבצעות בשטח ואי העברת תקציב בסך של 6.2 מלש"ח לעיקור וסירוס חתולי רחוב, כפי שקובע החוק, הוא עוול כלפי הרשויות המקומיות ופגיעה בבעלי החיים. דווקא כמי שהתבלט בחודשים האחרונים כקול נחרץ ותקיף למען בעלי חיים ורווחתם, מצופה ממך לבחור בפתרון הידידותי ביותר לחתולים. אנו מבינים לחלוטין את השיקול המוסרי וההלכתי שהניע את קבלת ההחלטה, אך בהיעדר חלופה אפקטיבית קיימת, לא תתכן הפקרת השלטון המקומי.

"מבחינת התושב, האחריות לנושא חלה על הרשות המקומית ובהיעדר השתתפות הממשלה במאמץ לצמצום אוכלוסיית החתולים הקיימת והעתידית, גם המאמצים שכבר נעשו יורדים לטמיון. אנו קוראים לך למצוא דרך להמשיך בפעילות הקיימת במקביל לחיפוש חלופות, גם אם לצורך העניין תוציא את הטיפול בנושא מתחת ידיך ותעביר אותו נקודתית לידי שר אחר. אנו מזמינים אותך לדון בנושא בדחיפות עם חברי הוועדה לנושא בעלי החיים במרכז השלטון המקומי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות