fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן ודרי, שלב הסרטונים בפייסבוק

צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

ה"מלחמה" בין ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן וחבר מועצת העיר עו"ד יניב דרי עולה שלב. בשבוע שעבר פרסמו השניים בפייסבוק סרטונים האחד נגד השני, כשגנדלמן הודיע בסרטון שלו שהוא מפטר את דרי מחברותו בהנהלת העיר.

שיא הקרע מגיע בהמשך להתדרדרות היחסים בין השניים בחודשים האחרונים, התדרדרות שכללה את הדחותיו של דרי מארבע ועדות עירוניות וכן כתבה במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" "חברו של ראש העירייה מרוויח מקרקע ציבורית", כתבה שבה מוזכר גם דרי. הכתבה עוררה רעש גדול בעיר, כשההנחה היא שדרי שימש לכאורה אחד ממקורות המידע של הכתב הידיעה. ביום בו פורסמה הכתבה,

שלח גנדלמן מכתב תלונה חריף ללשכת עורכי הדין, שבו טען  לניגוד עניינים מצידו של דרי, העושה, לטענתו, שימוש לרעה במעמדו כחבר מועצה כדי לקדם אינטרסים פרטיים הקשורים בעיסוקו כעורך דין.

תומך בספורט ההישגי בעיר. צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

ביום שישי שעבר פרסם גנדלמן סרטון בעמוד הפייסבוק שלו ובו הוא אומר: "חבריי, תושבי חדרה, השבוע נעשה מעשה שלא ייעשה. מילא מכפישים את שמי, זה חלק מהמשחק הפוליטי ובחרתי להיות במשחק הזה, אבל כשחבר מועצה לוקח ומטיל רפש בעובדי העירייה, במנהלי המחלקות, במנהלי אגפים וביועצת המשפטית של העירייה – על זה אני לא יכול לעבור לסדר היום. יניב דרי יודע שהוא הקים את משרדיו במבנה ללא היתר, דבר שהוא חמור והנושא נשלח לפרקליטות לתלונה. יניב דרי גם יודע שבעקבות מכתבו שבו הוא הלין על סוגיית החניות בבית המדובר, מיניתי צוות בראשות היועצת המשפטית ומהנדס העיר ללמוד מה קרה שם ובסוף התחקיר זימנתי את יניב מול היועצת המשפטית במשרדי והצגתי את הדברים. יניב דרי לא סיפר שהוא מייצג את בעלי העניין שם… אני לא אתן לאיש, ובטח לא לנבחר ציבור, להשתמש במנדט או באחריות שאני מטיל עליו ובחופש הפעולה לראות ולחשוף בפניו את כל המסמכים, לעשות בזה לשימושו הפרטי והאישי. לאור זאת ביום ראשון יניב דרי יקבל ממני מכתב שבו הוא מודח מהנהלת העיר. לא אסכים שבהנהלת העיר, שבה נעשים הדיונים וההחלטות הכי אקוטיות, יישב אדם שמה שמניע אותו זה האינטרס האישי. צר לי, גיליתי את זה מאוחר, אבל עליי החובה לפעול על מנת שהדברים האלה לא יקרו שוב".

יניב דרי (צילום: עצמי)
יניב דרי (צילום: עצמי)

בשבת, בעודו נמצא בחופשה משפחתית, צילם ופרסם דרי סרטון תגובה מטעמו" "קיבלתי את הסרטון במהלך טיול, אבל מצאתי לנכון לעשות הפוגה קצרה ולשאול שאלה קצרה ששאלתי כבר לפני שבוע ולא קיבלתי מענה. אני לא מסוגל להבין מדוע אתה (גנדלמן) מסתתר? למה אתה מפחד? הזמנתי אותך לעימות ישיר, פתוח ושקוף וההזמנה עדיין בתוקף. הזמנתי אותך לרדיו, כדי שנוכל לשאול את השאלות האחד את השני, כך הציבור יוכל לשפוט ולראות מהי האמת, כי אמת יש רק אחת. בוא נתאם יום בשבוע הבא, שבו נגיע לרדיו. שם לא ניתן יהיה לערוך את הגמגומים שלך צביקה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בשל העובדה שרשויות החוק השונות בודקות את ענייניו של חבר המועצה יניב דרי, ראוי לא להפריע לעבודתן ולהמתין בסבלנות לתוצאות הבדיקה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות