fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיא דותן חזר לעירוני קרית אתא

הרכז המצוין חתם בקבוצה במטרה להחזיר אותה לגמר הפלייאוף. גם הסנטר יונתן לוי חתם. דומיניק פוייניטר לא ימשיך, מתנהלים מגעים עם דאליס ג'ויינר
גיא דותן עם הגביע (צילום: אסף רביץ)
גיא דותן עם הגביע (צילום: אסף רביץ)

מי שחשב שהחלטתו של נועם מטלון לעזוב את עירוני עזריאלי קרית אתא מסמנת מגמה של הרמת ידיים מצד הנהלת אתא, טעה בגדול. השבוע סגרה הנהלת הקבוצה עם הרכז המצוין גיא דותן והסנטר המצוין יונתן לוי. בהחלט חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה.

דותן (26, 1.77) שיחק באתא לפני שנתיים והוביל אותה לגמר הפלייאוף נגד מכבי קרית גת. סדרת הגמר הסתיימה אחרי חמישה משחקים עם הפסד צורב של אתא, אבל דותן היה פקטור משמעותי בסדרה ובעונה כולה, בסיומה הוכתר כספורטאי השנה של 'הד הקריות'. בעונה שאחרי עבר דותן לגלבוע/גליל והוביל אותה לגמר הפלייאוף נגד… קרית אתא. גם במקרה הזה הסדרה הסתיימה בהפסד של אתא במשחק החמישי, אבל דותן היה המנצח הגדול. בעונה האחרונה שיחק דותן במכבי קרית גת מליגת העל, שירדה לליגה הלאומית.

ספורטאי השנה (2015) של 'הד הקריות' חזר לאתא. גיא דותן (צילום: אדרירן הרבשטין)
ספורטאי השנה (2015) של 'הד הקריות' חזר לאתא. גיא דותן (צילום: אדרירן הרבשטין)

בנוסף לדותן סגרה אתא עם הסנטר יונתן לוי (27, 2.06), ששיחק בעונה שעברה במכבי רחובות והיה אחד מהבולטים בשורותיה. ברקורד שלו רשומות כמה הופעות בליגת העל במדי נס ציונה ונתניה ובנוסף שיחק בקבוצות רבות בליגה הלאומית, בתוכן עירוני רמת גן, מכבי רעננה, מכבי רחובות ואחרות.

עם החתמתם של דותן ולוי אתא סגרה כמעט את כל הסגל הישראלי, שכולל היום שישה שחקנים: הקפטן גל חלמיש, שממשיך עונה שלישית ברציפות, ירין איינהורן, שממשיך עונה שנייה ברציפות, דניאל דנינו, שהצטרף לפני כשבועיים והצעיר רועי יחיא, שגדל במועדון. המטרה להחתים עוד ישראלי ושני זרים איכותיים.

בעניין הזרים אתא לא ממהרת. המאמן שקד שוהם, ביחד עם ההנהלה עוקבים אחרי שחקנים רבים, אבל בתקופה זו השוק סואן והזרים דורשים הון עתק. בעוד מספר שבועות הדברים יתבהרו ואלה שיישארו פנויים ידרשו פחות. מה שבטוח, הזר דומיניק פויינטר, לא ימשיך. הוא נחוש לשחק בארצו של הדוד סם. מאידך הנהלת אתא מקיימת משא ומתן עם דאליס ג'ויינר, ששיחק בקבוצה בשנים האחרונות ועובר הליך התאזרחות, לאחר שהתחתן עם ישראלית. נכון לעכשיו אין תזוזה במו"מ.

ההחתמות השבוע, והסגל שמתגבש, מבהירים כי עירוני עזריאלי קרית אתא תשאף גם השנה להגיע קודם כל לפלייאוף העליון ואחר כך – אלוהים גדול. כשיש את גיא דותן, מומחה לפיינל פור, הכל יכול להיות.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות