fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת 21 מחדרה סחרה סמים דרך אפליקצית טלאגראס

הגראס שנתפס. צילום: דוברות המשטרה
הגראס שנתפס. צילום: דוברות המשטרה


משטרת ישראל עצרה סוחרת סמים בת 21 מחדרה אשר מכרה סמים לכל דורש, בגירים וקטינים כאחד באמצעות אפלקציית ה"טלגראס" 100ש"ח תמורת  גרם אחד של סם מסוג מריחואנה. ביום שלישי, במסגרת הבקשה להאריך את מעצרה של החשודה הוגשה הצהרת תובע  באמצעות פרקליטות מחוז צפון לפיה יגובש כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים בגין עבירות של: סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה, סחר בסם מסוכן במאות מקרים, הדחת קטין לסם, החזקת סם שלא לצריכה עצמית, השמדת ראיה, הכשלת שוטר והסתייעות ברכב לביצוע פשע.

במסגרת חקירה סמויה ובפעילות יזומה וממוקדת שבוצעה בסוף חודש דצמבר 2017 הבחינו שוטרי משטרת ישראל ברכבה של החשודה בסחר בסמים מסוג מאזדה6 נכנס לתחנת דלק בעפולה ונעצר.
השוטרים ניגשו לכיוון הרכב במטרה לעצור את החשודה, הסוחרת שזיהתה כי מדובר בשוטרים, פתחה בנסיעה מהירה ומסוכנת בתוך העיר עפולה תוך כדי סיכון עוברים ושבים במעבר חצייה וחציית צומת מרומזרת באור אדום תוך כדי שהיא משליכה  מהרכב 140 גרם סמים מסוג מריחואנה, מחולקים למנות קטנות שנועדו למכירה במהלך היום וטלפון נוסף שעל פי החשד שימש אותה למטרת הסחר בסמים.

בכניסה לכביש 65 האטה החשודה את רכבה בשל עומס תנועה שנוצר במקום ונעצרה ע"י השוטרים.
מחקירה מקצועית ומורכבת שבמסגרתה נחקרו 68 קונים 11 מהם קטינים עלה כי החשודה הייתה מבצעת את "פעילותה העיסקית" באמצעות אפלקציית ה"טלגראס" ובאמצעותה  שיווקה את הסחורה שלה בדגש על אזור הצפון.

הגראס שנתפס. צילום: דוברות המשטרה
הגראס שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

תחילת הקשר עם הלקוח נוצר באמצעות האפלקציה. לקוחות מתעניינים התבקשו לשלוח לה צילום של תעודת הזהות שלהם לצד תמונה מחשבון האינסטגרם או הפייסבוק במטרה לאמת את זהותם.

לאחר שלב הזיהוי הנאשמת הייתה מתאמת עם הלקוחות בהתאם לסדר יום שקבעה להגיע לאזור והייתה מוכרת להם גרם של סם מסוג מריחואנה בתמורה ל100 ש”ח. בהמשך, הקשר היה מתבצע באופן ישיר באמצעות הודעות SMS לטלפון המבצעי שלה. עוד עלה מהחקירה כי החשודה יצרה לעצמה מעגל  גדול של לקוחות ולפעמים אף הייתה מתקשרת מיוזמתה ללקוח שמזמן לא יצר איתה קשר ודורשת בשלומו.

לאחר חקירה סמויה  ומורכבת  במשך מספר חודשים בתאריך 30.12.17 החשודה נעצרה  ועם מעצרה הרכב שלה נתפס ותוגש בקשה לחילוטו.

בית משפט השלום בטבריה נעתר לבקשת המשטרה ומעצרה של החשודה הוארך עד ליום ראשון הקרוב 14.1.18 במועד זה יוגש כנגד החשודה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

מהמשטרה נמסר: "אנו נאבקים בנחישות בהפצת סמים מסוכנים בכלל ובדגש על בני נוער ופועלים בכל המישורים במטרה למנוע את הפצת הסמים בדגש על אפלקציית ה"טלגרס" המהווה דרך קלה להפצת סם מסוכן ונגישה מאוד לבני הנוער אשר במקרים מסוימים הסמים הללו מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים”.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות