fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבחי המאמץ

אלון אולמן
אלון אולמן (צילום: תומר פולטין)

מיוחד לאולימפיאדה / אלון אולמן

למי שלא התחרה ברמות הגבוהות של ספורט מקצועני יהיה כנראה קשה להבין מה נדרש בשביל להגיע לאולימפיאדה – שעות אינסופיות של אימונים, התמודדות עם כאב, עם קושי, עם תחרויות על גבי תחרויות שצריך להשתתף בהן, בשביל להימצא ראוי לייצג את המדינה בתחרות הספורט החשובה בעולם. הספורטאים שנמצאים בריו עבדו מאוד קשה בשביל להגיע למקום שבו שהם נמצאים. הם שילמו מחירים – הקריבו את זמנם הפנוי, את כל מרצם והאנרגיה שלהם, וכמובן את גופם בשביל להגיע למקום הזה.

בימים הראשונים של האולימפיאדה נשמעו קולות המבקרים את הישגיהם של הספורטאים. ספורטאי המשתתף באולימפיאדה, נמצא שם בזכות, ולא בחסד.

הוא נמצא בין ה-50 או ה-60 הטובים ביותר בעולם בתחומו. הם הטובים ביותר שלנו, גם אם הם הפסידו כבר בסיבוב הראשון. אין מישהו שרוצה לנצח במעמד הזה יותר מהם ואין מישהו שכואב את ההפסד יותר מהם. עצם הנוכחות שם היא הישג עצמו בזכות עצמו.

מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני אוהב תוצאות והצלחות. שלא יבלבלו אתכם עם העניין הזה. מי שאומרים שתוצאות הן לא חשובות הם אנשים ללא תוצאות משמעותיות. אבל יש משהו אחד יותר חשוב מתוצאות: ערכים. וערכים הם שמביאים תוצאות בטווח הארוך.

אלון אולמן
אלון אולמן (צילום: תומר פולטין)

אני קורא לכולנו לדבר "בשבחי המאמץ". לעודד את הספורטאים שלנו, לאהוב אותם, לתמוך בהם. הם שם גם בשבילנו, לא רק בשביל עצמם. כי במשפחה כמו במשפחה, אוהבים בכל מצב.

מה תגידו לילד שלכם אם יקבל 70 במבחן או אם יגיע במקום אחרון בתחרות?

אם תצליח אוהבים אותך, אם לא תצליח גם אוהבים אותך.

ספורטאים יקרים, חברי המשלחת הישראלית לריו, אני מעריך, מוקיר ואוהב כל אחד ואחת מכם על הרצון, על הנחישות, על המאמץ שהשקעתם. אתם אלופים.

ברכותיי לג'ודאים שלנו, ירדן ג'רבי ואורי ששון, שזכו במדליות הארד והסבו לכולנו גאווה גדולה, וגם לשגיא מוקי שבהשתתפות הראשונה שלו במשחקים האולימפיים הגיע למקום החמישי בעולם! הישג מרשים, גם ללא מדליה; למעיין דוידוביץ, שעשתה חיל בין הגלים ולחנה קנייזבה~מיננקו על מקום חמישי בגמר הקפיצה המשולשת.

בואו נתרכז ב"איך כן", ונצליח עכשיו ותמיד.

אל אל ישראל.

אלון אולמן הוא מנטור ומאסטר להצלחה מעשית. מומחה לפריצת גבולות לתוצאות יוצאות דופן בחיים ובעסקים. מייסד ובעלים של קבוצת קוד המנצח

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות