fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברגע האחרון: גדי אריאלי הכריז על התמודדותו לראשות העיר חדרה

לאחר שנדחו הערעורים נגד מועמדותו, מועמד תנועת הליכוד, ששימש בעבר כיו"ר המפלגה, הודיע כי יתמודד על ראשות העיר
גדי אריאלי. צילום פרטי
גדי אריאלי. צילום פרטי

גד אריאלי, מנכ"ל מכון הייצוא הישראלי, ומי שהיה מנכ"ל הליכוד במשך כעשר שנים, הודיע ממש רגע לפני סגירת הרשימות על התמודדותו לראשות העיר חדרה. "בסיוע ממשלת הליכוד שעומדת מאחורי, חדרה תהפוך לעיר המספקת את השירות האיכותי ביותר, בכל תחומי החיים", הוא מבטיח, ומצהיר: "הגיע הזמן, שחדרה תחזור להיות עיר מובילה, כפי שהייתה במשך שנים".

מועמדותו של אריאלי לראשות העיר נתקלה בהתנגדות מצד חברי סניף הליכוד בחדרה, שכעסו על שהבחירה בו נעשתה ללא שיתופם וללא התחשבות בדעתם. בבחירות פנימיות שערך הסניף זכה שלמה בוזגלו ברוב הקולות. חברי הסניף החדרתי הגישו ערעור, שנדון בבית הדין המחוזי בחיפה ובבית הדין לערעורים של תנועת הליכוד, ובסופם של דיונים אלה נקבע סופית כי אריאלי יישאר מועמד התנועה לראשות העיר חדרה.

הוא נשוי לנחמה ואב לשלושה, חבר ליכוד מזה 40 שנים, אומר שבתקופה בה שימש כמנכ"ל הליכוד המפלגה התעצמה וכוחה גדל משמעותית. כמו כן, הוא משמש כיו"ר דירקטוריון הקונגרס היהודי העולמי, ובעבר הוא היה סמנכ"ל ניהול ופיתוח עסקי ברשת האופנה הבינלאומית KENVELO.
"חוסר היציבות השלטונית גרם בשנים האחרונות לנזק עצום לעירנו. חדרה היא עיר בעלת פוטנציאל עצום, אך לא ממומש. ההנהגה הבאה של חדרה חייבת להיות מקצועית, מנוסה, אחראית, נקיית-כפיים ובעלת יכולת לקדם נושאים מהותיים מול ממשלת ישראל." הוא אומר.

-למה שיבחרו בך?
"אני מביא איתי ניסיון עשיר ועשייה רבה בעמדות מפתח. מהיום הראשון בתפקיד, אדע להוציא אל הפועל תכניות, להוביל את העיר להישגים, ליזום, לתכנן, להביא מקורות הכנסה ולפתור בעיות שעל הפרק. אך מעל לכל, כבר מיומי הראשון בתפקיד, אכניס שפיות ויציבות למערכת העירונית. אני מאחל לגנדלמן את כל הטוב בעולם, אבל זה לא צריך לבוא על חשבון העיר ותושביה. במידה ויוגש כתב אישום נגדו, העיר תכנס לסחרחורת כי הוא לא יוכל לכהן כראש עיר, ויכנס להשהיה ואז זו ממש תהיה תעלומה מי יכהן במקומו כמחליף.. התושבים צריכים לבחור ראש עיר שיהיה ראש עיר , לא ראש עיר זמני".

גדי אריאלי. צילום פרטי
גדי אריאלי. צילום פרטי

במה אתה חושב שאתה עולה על אחרים?
"אני מגיע מגובש ומוכן לתפקיד מהיום הראשון ובסיוע של משרדי הממשלה השונים. לטובת לייעול ולהנגשה של שירותי העירייה, יוקמו מרכזי שירות לתושב בשכונות העיר. במקביל, נפעל למערך הכשרה והעצמה לעובדים, וכן לקידום פרויקטים טכנולוגיים שונים במסגרת 'עיר חכמה', כדי לשפר את השירות הניתן בתחומי פינוי אשפה, גינון, תחזוקה ועוד.

"בעיני החינוך הוא מהות הכול, ולכן, בכוונתי להגדיל משמעותית את תקציב מערכת החינוך בעיר. העירייה בראשותי תיקח אחריות על חינוך ילדנו, מהגיל הרך ועד לאוניברסיטה. אבנה מתחמי בילוי שיכילו בתי קולנוע ושירותי פנאי אחרים. אין סיבה שבשנת 2018 חדרה תפגר מאחורי ערים אחרות בכל הנוגע לתרבות. כמו כן, נאחד את כל המסגרות הפועלות בעיר בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, ונדאג לתכנית רחבה, לסבסוד הפעילות לכלל האוכלוסייה. כל זוג צעיר ייהנה מסבסוד של צהרונים וחוג אחד לכל ילד".

הוא מתחייב, שכל עוד הוא יכהן כראש העיר, לא יוקם בחדרה או בסמוך לה שדה תעופה. לדעתו: "הקמת שדה תעופה, תסב נזק סביבתי ונזק כלכלי עצום. המפעלים המזהמים סביבנו לא מוסיפים לנו שנות חיים ולא תורמים לבריאותנו. במלחמה הזו – חייבים לנצח!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות