fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקריות נערכים לשנת הלימודים הבאה

יוצא לבדוק. חיים צורי. צילום: דוברות העירייה
יוצא לבדוק. חיים צורי. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, יצא השבוע לעקוב מקרוב אחר עבודות הבנייה והפיתוח בעיר. תחילה הגיע לעקוב אחר הקמת בית הספר היסודי נבון במשכנות אמנים, לאחר מכן נכנס לראות את כיתות חדשות בבית הספר בגין שהוצבו בשבוע שעבר וכעת מארגנים אותן לקראת שנת הלימודים ולסיום קפץ לרחוב חיבת ציון לבדוק את קצב התקדמות העבודות להקמת בית כנסת חדש יחד עם חבר המועצה מאיר דהן.

יוצא לבדוק. חיים צורי. צילום: דוברות העירייה
יוצא לבדוק. חיים צורי. צילום: דוברות העירייה

עיריית קריית מוצקין הציבה בבית הספר בגין מבנה חדש הכולל 6 כיתות לימוד, אשר ייתנו מענה לגידול במספר התלמידים. מדובר במבנה שלם הכולל שני ממ"דים, שש כיתות וחדר שירותים. גודלה של כל כיתה 53 מ"ר, ובסה"כ גודל המבנה החדש הוא 900 מ"ר. עלות העבודות: כ- 5 מיליון שקלים.

קרית אתא

עם צאתם של התלמידים לחופשת הקיץ ובעיריית קרית אתא נערכים לעבודות הפיתוח והשדרוג של מוסדות החינוך בעיר: מחלקת אחזקה בעירייה מבצעת שיפוץ ושדרוג של גני הילדים הקיימים כהיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה. העבודות בגני הילדים יכללו: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, ריצוף חדש, מתקנים חדשים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה וסככות הצללה. השיפוץ בבתי הספר יכלול שיפוץ אולמות ספורט, שיפוץ מבנים, שדרוג קווי מים וחשמל, החלפת חלונות, תיקון קירות ואיטום. עלות כוללת: כשלושה מיליון שקלים.

לקראת שנת הלימודים תשע"ח ייפתחו 8 גני ילדים חדשים (טרום חובה וחובה): 2 גנים ברחוב פרישמן, 2 גנים ברחוב טרומפלדור, גן ברחוב טשרניחובסקי וגן נוסף בשכונת בית וגן. במקביל, יפתחו 2 גני חב"ד חדשים ברחוב סמטת יאיר. עלות כל גן: כמיליון וחצי שקלים. העבודות צפויות להסתיים בסוף חודש אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים החדשה.

במקביל בונה העירייה בימים אלה בית ספר חדש בשכונת גבעת אלונים שיכלול מגרש ספורט ענק הגובל עם הרחוב הראשי – דוכיפת, גינה ציבורית, אולם ספורט מאובזר וחדשני ושבילים להולכי רגל ולאופניים. המבנה יתפרש על שטח של 3500 מ"ר על פני שתי קומות ויכלול כ- 20 כיתות לימוד. בית הספר יפתח לתושבי השכונה לקראת שנת הלימודים תשע"ט. עלות הפרויקט: כ- 30 מיליון שקלים.

מוסדות החינוך החדשים יוקמו  כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה המאסיבית של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד במטרה לתת מענה חינוכי, קרוב ונגיש לתושבי העיר.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "בנייה ושדרוג של מוסדות חינוך ברחבי העיר הינה תוצאה ישירה של הגירה החיובית רחבת היקף של תושבים חדשים לקרית אתא במהלך השנים האחרונות. אנו מחויבים להעניק לתושבינו שירות ברמה גבוהה ביותר ולילדינו את החינוך הטוב ביותר ולכן אנו משקיעים בבנייתם של בתי ספר חדשים ובשיפוצם של בתי ספר קיימים במטרה להעניק לילדי העיר את מירב הכלים להצלחתם. מבחינתנו- השקעה בחינוך היא השקעה ישירה באיכות חייהם של תושבי העיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות