fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב; תשלום על חנייה ברחוב צה"ל

רחוב צהל בקטע שישונה
צילום אלכס הובר

בקרוב יחלו חוקי חנייה ואכיפ  בתשלום ברחוב צה"ל שבשכונת המייסדים בכרמיאל.

רחוב צהל בקטע שישונה
רחוב צה"ל בכרמיאל צילום אלכס הובר

רחוב צה"ל, אחד הוותיקים בעיר, בו מתגוררות גם אוכלוסיות מוחלשות לצד וותיקי ומייסדי העיר, יהפוך בתחילת חודש פברואר לרחוב בתשלום בקטע נוסף על זה הקיים היום. במכתב שנשלח השבוע לדיירים נכתב: "החל מיום ראשון 4.2.2018 קטע שברחוב צה"ל מהפנייה לרחוב החרוב ועד הפנייה לרחוב הזית, משני צידי הרחוב, המספרים הזוגיים והבלתי זוגיים, יהיו אזור חניה מוסדר בתשלום, האזור יסומן בכחול לבן , עם שילוט ומדחן.

כל דיירי הקטע הנ"ל מתבקשים לגשת למשרדי רשות החניה לקבלת תווי דייר ו לפטור מתשלום חניה"

כעת יאלצו בני משפחותיהם המגיעים לבקרם, או אנשי מקצוע המגיעים לטפל בחולים שביניהם, לשלם דמי חניה.

מ"מ ר' העירייה רינה גרינברג אשר רשות החניה באחריותה: "אני יודעת שהיו פניות של תושבים שאין להם מקום חניה, זה עלה בישיבת ראשי מנהלים, עדי ביקש לבדוק את העניין ולסייע".

ראש העירייה עדי אלדר: "בשנים האחרונות קמו משרדים ברחוב צה"ל. הסדר החנייה בא להקל על תושבי השכונה. בכל מקרה לכל אחד יהיה תו דייר, וגם תו חניה לאורחים. הבקשה הגיעה בעקבות תלונות של תושבי השכונה"

דייר המתגורר במקום מעל 25 שנה מסביר: "אני לא מכיר משרדים שנפתחו באזור, ובוודאי שמשרדים אינם פועלים בשעות הלילה, שאז בעיית החניה מחריפה.

התושבים פה מאמינים שחלק מהבעיה היא הכמות הגדולה של תושבים שעברו לאזור בעקבות פתיחת הישיבה, במקום בית ספר פלמ"ח. כמו כן בעלי דירות שמפצלים דירות ומשכירים אותן, כך במקום רכב אחד לדירה יש שניים או שלושה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות