fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: תיכון חדש בקרית מוצקין

מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)
מועצת עיר קרית מוצקין (צילום: דורון גולן)

"אירוע היסטורי" מכנים בקרית מוצקין את אישור משרד החינוך להקמת בית ספר תיכון חדש בעיר במקביל להקמת בית ספר יסודי חדש ראשון לאחר יותר מ- 20 שנה (בשכונת משכנות אמנים). התיכון, שיכלול חטיבת ביניים וחטיבה עליונה, יוקם אף הוא בשכונה החדשה משכנות אמנים.

ביום רביעי שעבר פנתה עיריית קריית מוצקין לוועדה העליונה לאישור פתיחת בתי ספר על יסודיים, בראשותו של סמנכ"ל משרד החינוך ומנהל מינהל הפיתוח תמיר בן משה, בבקשה להקים תיכון חדש בעיר. מדובר על בית ספר שש שנתי, שיצטרף לתיכון עתיד שהוקם בשנת 2012 ואל קריית החינוך הוותיקה אורט מוצקין הפועלת מאז שנת 1979.

ראש העירייה, חיים צורי, ומנהל אגף החינוך, איל אורן, הציגו לפני חברי הוועדה את צפי הגידול של יחידות הדיור בעיר, בעיקר בשכונות משכנות אמנים ונווה גנים, כמו גם במוצקין הוותיקה ושכונות אחרות, הדורש הקמת בית ספר תיכון חדש במקביל להקמת בתי הספר יסודיים שיוקמו בעיר.

הוועדה אשר כללה גם את נציגי מחוז חיפה ואת נציגי המטה הארצי אישרה את הבקשה וכעת נערכים לקביעת מתכנן לבית הספר החדש.

צורי מסר: "אני רואה זכות גדולה להקים תיכון גדול נוסף בקריית מוצקין. זו עדות נוספת לפיתוחה של העיר, עוצמתה וקידומה לקראת העתיד. בהתאם לכך גם נתכנן מבנה מודרני וייחודי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות