fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בית הספר קורצ'אק אינו משתף פעולה עם שום גוף פוליטי"

בית ספר קורצ'אק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
בית ספר קורצ'אק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

פעילות פוליטית במערכת החינוך היא נושא מעורר מחלוקת ובמיוחד בשנת בחירות לרשויות המקומיות. מתברר כי יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין שמתמודדת בבחירות המקומיות, מייעץ ומסייע להנהגת הורים של בית הספר היסודי קורצ'אק בעיר.

אבישר, היה מעורה כבר בשנה שעברה בהנהגת הורים של בית הספר בניסיון להביא להדחתה של המנהלת. לאחר פירוק ההנהגה, ובחירת הנהגה חדשה, אבישר שוב מייעץ ומסייע כדי להביא להדחת המנהלת.

בית ספר קורצ'אק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
בית ספר קורצ'אק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

על אף שהוא מוצג כמי שמתמודד לראשות העירייה אך טרם הודיע על כך רשמית, אבישר אינו מסתיר את מעורבותו בפעילות הנהגה הורית של בית הספר. "הורים ומורים מקורצ'אק פונים אלי ורוצים את עזרתי".

בשבוע שעבר שלח אבישר מכתב למבקר המדינה שבו הוא מפרט לטענתו את השתלשלות האירועים בבית הספר וביקש את התערבותו. "גם משרד החינוך וגם עיריית קרית מוצקין נכשלו במתן מענה לבעיות שהתהוו בקורצ'אק בשנים האחרונות" טוען אבישר.

ממשרד החינוך נמסר:" בית הספר אינו משתף פעולה עם שום גוף פוליטי ומתנהל מקצועית וחינוכית מול משרד החינוך והרשות המקומית. נמשיך לקדם ולפתח את מערכת החינוך במחוז  בדיאלוג אמיתי ובשיח מכבד עם קהילת בית הספר תוך גיבוי ותמיכה בהנהלת בית הספר והצוות החינוכי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות