fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בימ"ש דחה את עתירת רוח חדשה במוצקין

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

בית המשפט המחוזי בחיפה, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, דחה את העתירה שהגישה סיעת רוח חדשה במוצקין להקדים את מועד ישיבת מועצת העיר שנקבע ליום רביעי הבא.

לאחר הבחירות לרשות נקבע כי ישיבת מועצת העיר הראשונה תתקיים ב-28 בנובמבר אך סיעת רוח חדשה במוצקין עתרה לבית המשפט כדי לדחות אותה ואכן היא נדחתה. בהודעה ששלחה העירייה לחברי מועצת העיר נאמר כי לאור בקשתם של כמה חברי מועצה נקבעה הישיבה הראשונה של מועצת ליום רביעי ה-12 לחודש.

לאחר שהיועץ המשפטי של העירייה סירב לבטל את המועד שנקבע, יו"ר רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר ואיתי צורף, עתרו לבית המשפט כדי לבטל את ההחלטה על דחיית מועצת הישיבה ולקבוע תאריך מוקדם יותר.

"העותרים הם אלה שהביאו לדחייה הראשונה" כתב השופט גדעון גינת בפסק הדין "ולחריגה מהוראות סעיף 24 לפקודה, חריגה שלא היה לה מקום בענייננו. בנסיבות אלה, ספק אם הגשת העתירה הנוכחית אינה לוקה בחוסר תום לב, והמסקנה היא, כי אין מקום לקובלנתם של העותרים על דחייה נוספת".

כאמור, תתכנס מועצת העיר החדשה לישיבתה הראשונה ביום רביעי ה-12 לחודש בשעה שבע בערב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות