fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביי ביי 2015

לוח השנה הלועזי פינק אותנו השנה בסילבסטר שנפל על חמישי, מה שאומר שאפשר לחגוג ובגדול. ליקטנו כמה הצעות לסעודות סופשנה פלוס כמה פינוקים
(צילום: פוטוליה)
(צילום: פוטוליה)

 

חגיגה בחמש מנות

מסעדת אדמה בזכרון יעקב סוגרת את השנה בתפריט של חמש מנות שהוכן במיוחד לקראת הערב הסוגר של השנה. פתיח אישי: אנדיב עם סלט סלק גבינה כחולה; מנה ראשונה לבחירה: מרק ערמונים עם שמן כמהין, סלט סלנובה עם אפרסמונים, חמוציות, צפתית מעודנת וחומץ שמפניה; מנת ביניים: פטה כבדי עוף עם ריבת עגבניות שרי וטוסטונים, ניוקי עם מבחר פטריות יער (צמחוני); עיקרית לבחירה: קדרת עגל נימוח עם ניוקי צרוב וירקות; פילה דג ים עם פירה מרווה, דלעת צלויה וקרם ירקות עשיר, טורטליני בטטה עם קרם בצלים, בצלי שאלוט וטרגון (טבעוני); קינוח: כדורוני ברולה סמיפרדו עם קרמו שוקולד ברוטב ליקר קפה עשיר.

לאורך כל הערב יופיע הרכב סוחף עם מוזיקת ג'אז לטינית ובחצות הרמת כוסית. מחיר: 250 שקלים לסועד.

מסעדת אדמה בקתה קולינרית, זכרון יעקב, טל': 04-6293183

מסעדת אדמה בקתה קולינארית (צילום: דגנית אזולאי)
מסעדת אדמה בקתה קולינארית (צילום: דגנית אזולאי)

 

יש לכם אג'נדה

אווירה מיוחדת, מוזיקה מצוינת, הרבה שמח וחלוקת שמפניה בחצות, שנייה לפני הנשיקה הלוהטת. הכל מצטרף לשני תפריטים כשרים מהמטבח האיטלקי ומהמטבח היפני ובר אלכוהולי עשיר.

מסעדת אג'נדה, תחנת הדלק פז במחלף קיסריה, טל': 04-6262092

 

מסעדת אג'נדה (צילום: יח"צ)
מסעדת אג'נדה (צילום: יח"צ)

 

משתכשכים ונהנים

אתר המרחצאות חמי געש המשודרג מזמין לפתוח את השנה החדשה עם שלל פינוקי ספא, חגיגת טברנה יוונית בלקנית עם זמרת הלאדינו אנדלה ניר, ארוחה בשרית ים~תיכונית וטבילה חמימה בבריכות המים התרמו מינרליים.

מבצעים מיוחדים לאורחי המרחצאות: כניסה זוגית, ארוחת ערב בשרית זוגית במסעדת נוסטלגיה וכוס יין – 265 שקלים לזוג. מבצע ליחיד כולל כניסה למרחצאות החמים והטבעיים ושימוש חופשי במתקני האתר, עיסוי  מפנק של 45 דקות לבחירה מתוך תפריט העיסויים: עיסוי שוודי הוליסטי, עיסוי שוודי משולב רייקי/כוסות רוח/רפלקסולוגיה, רייקי, עיסוי ספורטאים, שיאצו,עיסוי תאילנדי, עיסוי הריון, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי במבוק, כוס יין, חלוק בהשאלה, כפכפים מתנה ותא לשמירת חפצים – 269 לאדם.

חמי געש, קיבוץ געש, לפרטים ורכישת כרטיסים בטל': 09-9529404

חמי געש (צילום: יח"צ)
חמי געש (צילום: יח"צ)

 

כמו בספרים

הגלריה הרומנטית החדשה בשרון, לה ברוכאנט דו וילאז', תיארח אירוע ייחודי שיכלול הרצאה קלילה על ספרים העוסקים בבשלנים מקצועיים או חובבים, בשילוב ארוחה המורכבת מהמנות המוזכרות בספרים.

במהלך הערב יוצגו עשרה ספרים, יסופר בקיצור תוכנו של כל ספר בליווי קטע קצר המזכיר את המנה שתוגש בהמשך. בתחילה יוגשו המרכיבים הלא מתוקים של הארוחה ולאחר מכן קטעים ספרותיים המזכירים ליקרים, עוגיות וקינוחי שוקולד.

מדובר בארוחה מלאה בת עשר מנות מתוך הספרים "מסע של מאה צעדים" מאת ריצ'רד ק' מוראייס, "בית" מאת מנג'ו קפור, "מרק רימונים" מאת מרשה מהראן, "עד שיום אחד" מאת שמי זרחין, "אשה בורחת מבשורה" מאת דוד גרוסמן, "לה קוצ'ינה" מאת לילי פריור, "אפשר גם בלי קוויאר" מאת ג'.מ. סמל, "המתיקות שבשכחה" מאת קריסטין הרמל, "הסיפור של אגאתה" מאת ג'וזפינה טורוגרוסה ו"שוקולד" מאת ג'ואן האריס.

המרצה היא שוש איתמר, בעבר מורה לספרות וכיום שפית בעלת קייטרינג חלבי ומפעל שוקולד, המחברת יחד את שתי אהבותיה  – אוכל וספרות. מחיר: 200 שקלים לסועד.

גלריה לה ברוכאנט דו וילאז', הלימון 19 רמות השבים, 20:00, טל': 09-7656063

לה ברוכאנט דו וילאז' (צילום: ליבנה ברהום)
לה ברוכאנט דו וילאז' (צילום: ליבנה ברהום)

 

קפיצה למאה ה-19

מסעדת השף וינו סוקה מציעה מסע בזמן לארץ תענוגות, באווירת הטרקלינים היוקרתית של המאה ה~19 עם תפריט יוקרתי של השף ליאור משה ומבחר קוקטיילים. מסעדת וינו סוקה מציעה  תפריט כשר המשלב מטבח אירופי עם נגיעות ים תיכוניות, תוך הקפדה ברורה על טיב חומרי הגלם וטריותם, המשקפים את יוקרתיות המסעדה.

את הארוחה כולה ילווה מופע אינטימי של הזמר והיוצר ברנרד עידן, שהרפרטואר שלו כולל מוזיקת עולם עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים. בחצות תוגש שמפניה לכל האורחים.

ארוחת הסילבסטר תוגש בשני סבבים: 21:00-19:00 – 590 שקלים לאדם; 21:45 עד סוף הערב – 790 שקלים לאדם. מומלץ להזמין מקומות מראש.

מסעדת וינו סוקה, רחוב גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח, טל': 09-9585779

וינו סוקה (צילום: רוית תורקיה)
וינו סוקה (צילום: רוית תורקיה)

 

גורמה בגליל

מלון מצפה הימים, בין ראש פינה לצפת, מזמין לחגוג את תחילת השנה האזרחית עם ארוחת גורמה חד פעמית, במסעדת מוסקט הצופה לנוף גליל עוצר נשימה. בתפריט: חמש מנות וכוס יין מבעבע מתנה לכל סועד.

מסעדת השף מוסקט, בניצוחו של שף רועי דקל, מהווה אבן שואבת לאוהבי הקולינריה ולמי שמחפשים אחר פיסת עונג אינטימית ורומנטית. במסורת הטרואר הצרפתי, רוב המנות מתוצרת מגוונת ומשובחת שנאספה באותו היום מהשדה ומהבוסתן, ממשק החי והמחלבה של מצפה הימים. המסעדה מציגה תפריט גורמה בשרי המקיים דיאלוג תמידי עם עונות השנה המתחלפות ומשקף את המטבח הישראלי המתחדש ובו השפעות מהבית, מהשכנים ומארצות רחוקות. מחיר: 300 שקלים לאדם (כולל כוס יין מבעבע); 195 שקלים לאדם לאורחי המלון (כולל כוס יין מבעבע). החל מהשעה 19:00. יש להזמין מקומות מראש.

מסעדת מוסקט, מלון מצפה הימים, טל': 04-6994523

מסעדת מוסקט (צילום: דן פרץ)
מסעדת מוסקט (צילום: דן פרץ)

 

כמו בחו"ל

כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב בחרמון, השוכן בלב שמורת טבע פסטורלית, עם בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ענק, סאונה וחדרי טיפולים, מציע חבילת סילבסטר בסוף שבוע באווירה הכי דומה למוכר ואהוב מחו"ל, משולבת בשלווה ישראלית.

חבילת הסילבסטר כוללת אירוח בבקתת עץ טבעי, על בסיס ארוחת בוקר וארוחת ערב חגיגית ועשירה, הכוללת מזנון, יין ושתייה קלה חופשיים בליל הסילבסטר. באותו ערב יתקיים קוקטייל חגיגי בלובי המלון, הכולל שתייה חריפה, כיבוד קל ומסיבת ריקודים עם די ג'יי עם מוזיקה בסגנון רוסי, עם הפסקה קלה לנשיקת החצות המסורתית. בליל  שישי תתקיים מסיבת קריוקי בלובי המלון. לילדים ולילדים בנפשם, צפויה הפתעה – סנטה קלאוס יבקר בבקתה ויחלק מתנה לחג.

מחיר: 2200 שקלים לזוג לשני לילות; 2900 שקלים לזוג לשלושה לילות; תוספת לילד בחדר הורים: 680 שקלים לשלושה לילות, 550 שקלים לשני לילות.

כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב, הזמנות בטל': 6333*, 03-6754591

כפר רימונים נווה אטי"ב (צילום: בן פרידמן)
כפר רימונים נווה אטי"ב (צילום: בן פרידמן)

 

גורמה מעל הנקרות

במסעדת השף הצוק, מעל אתר התיירות ראש הנקרה, המנוהלת על ידי צמד השפים מאור מלכה ואריק דניארו, יחגגו את ליל הסילבסטר בארוחה חגיגית וחד פעמית עם תפריט טעימות מיוחד של מיטב מנות הספיישל במסעדה שיוגשו מול הנוף היפה ביותר בישראל. בין המנות: קרפצ'ו עגל עם חומץ בלסמי שמן זית וקונפי שום, טרטר דג ים, ספריבס טלה במרינדת חרדל סילאן ועשבי תיבול, יקיטורי סינטה על בטטה מהמדורה, חזה אווז על מצע פירה שורשים, טורנדו רוסיני מדליוני פילה פורטבלה וכבד אווז צלויים בגריל ברוטב יין, מרק כתום עשיר בירקות שורש ובירקות גינה כתומים, קינוחים, מנות פתיחה ועוד. מחיר: 225 שקלים לסועד, בהזמנה מראש בלבד.

מסעדת הצוק, ראש הנקרה, טל': 04-6016849

מסעדת הצוק (צילום: יעקב מדר)
מסעדת הצוק (צילום: יעקב מדר)

 

ספיישלים בנמל

מסעדת השף והביסטרו המקומי "אלמרסא" (בעברית, המעגן), בנמל הדייגים של העיר העתיקה בעכו, מציעה במיוחד לערב הסילבסטר תפריט ספיישלים שהוכן במיוחד לערב זה, לצד התפריט הרגיל והמוכר.

השף והבעלים, עלאא מוסא, בוגר שלוש מסעדות עטורות כוכב משלן בשבדיה, מעניק פרשנות משלו לאוכל הערבי הגלילי האותנטי, ומוסיף למסורת הקולינרית רבת השנים, טוויסט חדש בניחוח בינלאומי. כיאה למסעדה שמתמחה בדגים ופירות ים מהדגה היומית הטרייה בנמל, תפריט הספיישלים יציע שש מנות בניחוח של ים – ארבע ראשונות ושתי עיקריות. המקום יקושט באווירה מיוחדת ונוצצת, והארוחה תוגש כשברקע מוזיקה שמחה. כוס קאווה על חשבון הבית. החל מ-19:00.

מסעדת אלמרסא, העיר העתיקה עכו, טל': 04-9019281

מסעדת אלמרסא (צילום: יפית בשבקין)
מסעדת אלמרסא (צילום: יפית בשבקין)

 

בוסתן, בלקן ואריס סאן

סוף שבוע מוזיקלי בניחוח יווני וספרדי בהשתתפות גלית גיאת ואילן ליבוביץ' במופע "ניחוח ספרדי", חני נחמיאס ועירית ענבי במופע "דוס צ'יקיטיטאס" ווירטואוז הבוזוקי והזמר איזאקיס במופע "נערה ממש אוצר".

מחיר: 2 לילות (פנסיון מלא): 2100 שקלים לאדם (כולל השתתפות בכל האירועים במסגרת הסופ"ש).

מלון פסטורל, כפר בלום, טל': 04-6836611

 

חני נחמיאס (צילום יח"צ)
חני נחמיאס (צילום: יח"צ)

 

הבוקר שאחרי

את היום הראשון של שנת 2016 תוכלו לחגוג במרכז המבקרים של יקב דלתון עם טעימת יינות, מאפים וגבינות ומוזיקה חיה של ההרכב Sir Caul Trio שינעים עם מנגינות ג'אז-בלוז ופולק.

המעוניינים יוכלו לקיים סיור ביקב במסגרתו יחוו את אולם החביות, מכלי התסיסה, אולם הבקבוק ועוד, והכל בליווי מדריך מקצועי וטעימות יין ממגוון יינות היקב. משך הסיור והטעימות כשעה, בעלות של 20 שקלים לאדם, בשעות 10:30 ו-12:00.

מרכז המבקרים יקב דלתון, פארק תעשייה דלתון, דלתון, 14:00-10:00, טל': 04-9527107

 

מרכז המבקרים יקב דלתון (צילום: מיכל כהן)
מרכז המבקרים יקב דלתון (צילום: מיכל כהן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות