fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה כרכור, סיבוב שני: נלחמים על כל קול

הגר פרי יגור מצביעה (צילום: פרטי)
הגר פרי יגור מצביעה (צילום: פרטי)

נותרו עוד ארבע וחצי שעות עד לסגירת הקלפיות בסיבוב השני של הבחירות לראשות פרדס חנה כרכור. נכון לשעה 19:45, עד כה הצביעו ביישוב קרוב ל-37% מבעלי זכות הבחירה, למעלה מ-11,000 קולות. אחוז זה גבוה מאחוז ההצבעה הממוצע הארצי במקומות בהם מתקיים סיבוב שני. אחוז ההצבעה הארצי עומד על -26%.

במטות המתמודדים נלחמים על כל בוחר, מתוך ידיעה שאחוז הצבעה גבוה הוא המפתח, והמתמודד שיצליח להביא את אחוז הבוחרים הגבוה ביותר מבין תומכיו הוא שינצח בבחירות. הפעילים דוגרים על הטלפונים מסביב לשעון במטות, תושבים רבים קיבלו בשעות האחרונות טלפונים מהמטות בהם קראו להם לבוא ולהצביע, ויש שגם הציעו להם הסעה. רבים קיבלו, במהלך השבועות האחרונים וגם היום, הודעות מוקלטות והודעות סמס הקוראות להם להצביע לאחד משני המועמדים.

הגר פרי יגור מסרה בהודעה: "צאו להצביע, צאו להשפיע, כל קול קובע, ביחד אנחנו ננצח". אלדד בר כוכבא מסר לפעיליו כי יש להביא את התומכים שעוד לא הצביעו להגיע ולהשפיע על עתיד המושבה. מפעילי שני המטות עלו תלונות על זיופי פתקים בקלפיות בפתקים לבנים במקום צהובים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות