fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחירות בכל הכוח: אלי אבוטבול חוזר למגרש הפוליטי

אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (צילום: זכרון שבלב)

עד לפני שנתיים אלי אבוטבול כיהן כראש מועצת זכרון יעקב במשך 12 שנה. אחרי שלוש קדנציות התפטר במפתיע  בעקבות המלצת המשטרה להעמידו לדין בחשד לאיומים על בעלי מלון עדן אין, במהלך שיחת טלפון שהוקלטה.

בשבוע שעבר ביקש אבוטבול מהתושבים לחדש את הברית עימו. הוא הכריז על חזרתו לביצה הפוליטית בדך הפייסבוק האישי, והודיע כי יתמודד שוב לראשות המועצה.

בפוסט ארוך שהעלה, תיאר רק את הצלחותיו ולא חסך ביקורת מראש המועצה זיו דשא.

"הוזמנתי לחקירה לאחר שנה בה התקיימה שיחת הטלפון. האירוע הזה פגע בי מאוד קשה, פגע בבני משפחתי, בהוריי, באנשים שיקרים לי מאוד, ולכן קיבלתי החלטה לפרוש מהחיים הציבוריים", כתב אבוטבול", בשנה האחרונה פנו אליי רבים מכם על מנת שאשקול מחדש את החלטתי ואחליט לרוץ ולהתמודד מחדש על ראשות המועצה המקומית זכרון יעקב. המציאות הקשה שבה מתמודדת היום זכרון יעקב, המלנכוליה היישובית, עם חוסר עבודה כמעט בכל תחום, עם פגיעה קשה בכל כך הרבה חלומות שלנו, עם ביטול פרויקטים מדהימים שעבדנו ועמלנו למען כולנו, מערכת החינוך הנפלאה שלנו, ספינת הדגל שלנו, הכוכב הזוהר של המושבה זכרון יעקב, הפכה להיות חבוטה ומוכה בשנתיים האחרונות קיצוצים במיליוני שקלים".

אבוטבול התייחס  להחלטת מועצת העיר לאחרונה, להפריט את ניהול התיכונים במושבה וכינה אותה: "החלטה אומללה ומבישה".

כך כתב: "בזמני לקחנו אחריות על הילד מגיל לידה עד גיל 18. המציאות כיום היא, מי שלוקח את האחריות על החינוך של ילדי זכרון יעקב יהיו הרשתות. החלטות אומללות ומבישות שגורמות לקריסת מערכת החינוך בזכרון יעקב.

המושבה שלנו שהייתה יפהפייה, נקייה ומטופחת, הוזנחה בשנתיים האחרונות. כמעט בכל פינה מורגשת ההזנחה. אסדות הגז מכיוון מערב הולכות ונבנות לנגד עינינו, והצרה הגדולה הזאת מתרגשת לפתחנו. כל המאבק שהיום אנחנו רואים אותו היה צריך כבר להתחיל לפני כשנתיים ימים. קיפאון מוחלט, התרשלות של ראש המועצה ושאר האנשים לידו, גרמו לנו להגיע למציאות האיומה שבה אנו נמצאים רגע לפני הפעלת הגז אל מול הבתים של כולנו. בשנתיים האחרונות בוטלו פרויקטים מדהימים שהיו חלק מהחזון של המושבה שלנו, זכרון יעקב. פארק היין, פרויקט הדגל של המושבה לעשורים הבאים מבחינה תיירותית, הפך להיות פרויקט מחיר למשתכן בהחלטה שערורייתית של ראש המועצה וסגנו, החלטה שלא מובן מדוע היא התקבלה. סינמטק זכרון יעקב – הפרויקט בוטל. בית הילד – הפרויקט בוטל.  לב המושבה – הפרויקט בוטל. מדרחוב של רחוב הכובשים בוטל. גבעת זמארין הוקפאה. ש-1130 הכניסה לזכרון יעקב, הוקפאה, ועוד פרויקטים רבים וטובים שעמלנו כל כך הרבה שנים להקימם למענכם ובשבילכם ולמען דור העתיד, הכל הולך ונרמס לנגד עינינו.

 

אלי אבוטבול מקבל עוגת ניצחון בבחירות 2013 (צילום: ענבר דותן)
אלי אבוטבול  ועוגת ניצחון בבחירות 2013 (צילום: ענבר דותן)

פרט לאבוטבול הכריזו עוד שניים על מועמדות לראשות המועצה: ראש המועצה המכהן דשא, וחבר סיעתו של אבוטבול, חבר האופוזיציה במועצה, צחי ברוך.

ברוך הסביר כי החלטתו של אבוטבול לא תשפיע על התמודדותו ואין לו כל כוונה לחבור אליו.

ממטה הבחירות של זיו דשא נמסר: "נאום החזרה של אלי אבוטבול לזירה הציבורית מוכיח לנו שוב את אופיו של האיש אשר כנגדו עומדות המלצות המשטרה לכתב אישום וכאשר הוא מתעלם מאחריותו לאופן חסר האחריות של ניהול הרשות. פחות משנתיים עברו מאז התפטר מתפקידו, אבוטבול בוחר להמשיך בדרכו,  אי אמירת אמת בוטה, סילופי עובדות, הסתרת האמת ובעיקר זלזול מופגן במנהל התקין המגן על האינטרס הציבורי. 12 שנים שלט אבוטבול במועצה בשלטון יחיד כוחני חסר שקיפות. שנות שלטונות מתנוססות על 4 דו"חות מבקר המדינה, שלל דו"חות של מבקר המועצה, עדויות מסמרות שיער של עובדים אשר קיבלו צו הגנה על כי העזו לבקר את שלטונו. ניהול חסר אחריות של הקופה הציבורית ויצירת גירעונות ענק. אין מקום למי שפעל בצורה זו לשוב למרחב הציבורי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות