fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתר חדש נולד

ממש כמו ילד נוסף שמצטרף למשפחה, גם אתר חדש מלווה בהמון ספקות, לבטים וגם חלומות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגשים את החלום
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

מאת: עדי דואק

הקמת אתר אינטרנט מכירתי היא בדיוק כמו להוסיף תינוק למשפחה. בהתחלה זה קשה ולא ברור, אבל עם הזמן הכל נעשה קל יותר. ממש כמו ילד נוסף שמצטרף למשפחה, גם אתר חדש מלווה בהמון ספקות, לבטים וגם חלומות – המון חלומות. הנה כמה טיפים קטנים שיכולים לעזור בדרך להגשמת החלום.

1. הרעיון: אם יש רעיון טוב שמאמינים בו, זו כבר חצי הדרך להצלחה.

2. אמונה: האמינו בעצמכם – זו לא סתם עוד קלישאה. אם תאמינו שאתם יכולים לעשות את זה ולצאת לדרך חדשה ו"מפחידה" לעיתים, כולם יחשבו בדיוק כמוכם.

עדי דואק (צילום: פרטי)
האמינו בעצמכם. עדי דואק (צילום: פרטי)

3. לוחות זמנים: בלי לוחות זמנים אי אפשר להתקדם לשום מקום. פתחו יומן, שבו עם עצמכם וכתבו מה קורה עם העסק שלכם בכל שבוע, איך הוא מתפתח, מה אמור לקרות. חשוב כמובן גם לעמוד בלוחות זמנים.

4. מטרה: הציבו לעצמכם מטרה. רשמו על דף איפה אתם רוצה לראות את העסק שלכם בעוד כמה חודשים או שנה מהיום. זה יעזור לכם להגשים את המטרות.

5. שיחות סלון: שתפו בני משפחה וחברים. יש מצבים שבהם אנשים יכולים לפתוח אתכם לכיוונים ורעיונות חדשים שיכולים לעזור.

6. סקר שוק: בדקו את השוק לפני היציאה לדרך. האם יש עוד מוצרים/אתרים דומים למה שאתם חשבתם עליו? איך הם מקודמים ברשת? מה השיח סביבם? האם היו עליהם כתבות/אייטמים חיוביים ושליליים?

7. התמדה: כדי לפתוח עסק עצמאי צריך המון משמעת עצמית והכי חשוב _ לא לוותר ברגעים הקשים. תתנחמו בכך שגם בעלי עסקים ותיקים עוברים תקופות קשות.

8. ספרו לעולם: אחרי שהשקעתם כסף והקמתם עסק, הגיע הזמן שכל העולם יידע עליו. הקצו תקציב לשיווק ופרסום ורוצו לספר לעולם.

9. ליווי: חשוב שתבחרו בקפידה את המלווים שלכם. רואה חשבון שמבין בעסקים קטנים, איש יח"צ או יועץ שיווקי/עסקי, תמיכה טכנית/מתכנת צמוד, מקדם אתרים, גרפיקאי ואנשי תוכן נוספים – כולם יהיו האוזן הקשבת שלכם ויסייעו בקידום העסק.

© הכותבת היא מייסדת אתר בגדי ילדים יד שנייה www.adi2.co.il

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות