fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו קבוצה עם אופי. קשה לנצח אותנו"

גנון חוגג עם האוהדים. "הם עושים לנו שמח ודוחפים אותנו" (צילום: שלומי גבאי)

הניצחון הגדול של הפועל חדרה על עירוני טבריה הבהיר מספר עובדות חשובות: ראשית, חדרה קבוצה ביתית מצוינת שמעבירה מסר לכל קבוצה אורחת. בנוסף, הניצחון הגדול על טבריה סימן אולי חילופי תפקידים – חדרה מועמדת לעלייה ואילו טבריה מאכזבת.

אבל אולי בעיקר המשחק סימן את הבינגו של הקיץ מבחינת שחקני הרכש בחדרה: הקשר ויטלי גנון. גנון הגיע לקבוצה מבית"ר כפר סבא עם הרבה סימני שאלה, שמהר מאוד הפכו לסימני קריאה. הקשר המצוין בלט עם שלושה בישולים מתוך ארבעה שערים לרשת של טבריה. גנון: "אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח בכדי לעמוד במטרה שלנו. אני שמח שהצלחנו לסיים את המשחק בצורה מהירה וטובה".

מה היה שונה הפעם שגמרתם את המשחק אחרי רבע שעה?

"אני חושב שהתחברנו וכבשנו שער מהיר שנתן לנו הרבה ביטחון. רוב המשחקים בליגה הזאת הם צמודים ואם אתה לא כובש שער מהיר זה מקשה. במקרה הזה אני שמח שזה עבד לנו מהצד השני".

המטרה היא אחת ויחידה – עלייה?

"יש עוד ליגה ארוכה ואנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב ורוצים להתקדם ממשחק למשחק. רק כשנגיע למחזור ה-20 נתחיל לפזול למעלה".

גנון בפעולה. כיף לו להכיר מגרשים חדשים בצפון (צילום: שלומי גבאי)
גנון בפעולה. כיף לו להכיר מגרשים חדשים בצפון (צילום: שלומי גבאי)

אתה חושב שסגל השחקנים שיש כאן מספיק למקום ראשון?

"אנחנו לא קבוצה מושלמת ויכולים להתחזק, אבל אנחנו קבוצה חזקה ויציבה וקשה לנצח אותנו. יש כאן קבוצה עם אופי ומשפחתיות ואנחנו מאוד מגובשים למטרה".

הזכרת את המשפחתיות. מספרים שיש לכם חיבור מיוחד בחדר ההלבשה בין השחקנים וגם עם המאמן מומו ניסטל.

"מומו הוא הסוד שלנו. הוא מצד אחד יכול להיות הכי קשוח איתך באימונים, אבל מחוץ למגרש הוא יכול להיות חבר קרוב ולבלות איתך. זה מיוחד שגם אנחנו השחקנים יודעים לעשות את ההפרדה בצורה מושלמת ואין לי ספק שמומו יישאר חבר שלי גם אחרי שאעזוב את חדרה".

הגעת לחדרה לאחר עונה לא טובה בכפר סבא.

"אין ספק שבשנה שעברה הייתה לי עונה לא טובה ולא התחברתי לכפר סבא. אני אחד שאם אני לא מתחבר למקום אז קשה לי לבוא לידי ביטוי. יכולתי להיות העונה בליגה הלאומית, אבל חיפשתי קבוצה שאוכל להחזיר לי את שמחת החיים והחיוך חזר לי בחדרה ואני מקווה שביחד נשלים את המשימה".

לראשונה אתה מגיע לליגה הצפונית. מה ההבדל בין הצפון לדרום?

"אני חושב שהליגה הדרומית חזקה יותר, אבל לי באופן אישי כיף להגיע למשחקים שפחות מכירים אותי בצפון ואני בעצמי נחשף למגרשים שלא הכרתי קודם. בצפון הכל מפתיע ומעניין ואילו בדרום כל מגרש מוכר ומשעמם".

גנון חוגג עם האוהדים. "הם עושים לנו שמח ודוחפים אותנו" (צילום: שלומי גבאי)
גנון חוגג עם האוהדים. "הם עושים לנו שמח ודוחפים אותנו" (צילום: שלומי גבאי)

הזכרת את הליגה הלאומית. אתה תהיה שם עם חדרה?

"ברור. אני רוצה להמשיך את הדרך שהתחלנו. חדרה זה מועדון מסודר עם דרך וזה מאוד חשוב. בליגה הלאומית מחפשים היום מתנדבים ולכן הרבה שחקנים מעדיפים להיות בליגה א'. אני בטוח שאם נעלה עם חדרה, אני אהיה שם גם בעונה הבאה".

אתה נחשב ל"דוגמן" של הקבוצה ומושך הרבה תשומת לב גם מחוץ למגרש.

"תן לי להתרכז במה שקורה על הדשא. מחמיא לי שאומרים לי את זה, אבל אני מעדיף להתרכז בכדורגל".

לסיום, מילה על הקהל החדרתי?

"ממה שאני רואה, בחדרה אוהבים כדורגל. נכון שלא כל משחק מלא, אבל אותם ילדים שמגיעים עם תופים ביום שישי בצהריים עושים לנו שמח ודוחפים אותנו ואין ספק שזה עוזר לנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות