fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אלינור תסתכל מלמעלה ותהיה מרוצה"

מאז מותה של אלינור חיה דנינו מסרטן לפני שלוש שנים, ממשיכים בני משפחתה את דרכה ומדי פורים מחלקים משלוחי מנות בבתי חולים
משמחים וזוכרים. מאיה, אחותה הגדולה של אלינור, משמחת בבית החולים בשנה שעברה. צילום: פרטי
אחותה הגדולה של אלינור, מאיה, בחלוקת משלוחי מנות בשנה שעברה (צילום: פרטי)

 

אלינור חיה דנינו, תושבת פרדס חנה שנפטרה לפני שלוש שנים מסרטן בהיותה בת 30, נלחמה עד יומה האחרון לשמח אנשים, והקדישה לכך את כל כולה. אנשים רבים הכירו אותה ונרתמו לעשייתה ולהלווייתה הגיעו אנשים רבים. אחיה, אשר, מספר: "מחלתה של אלינור התגלתה כשהייתה בחודש התשיעי להריונה. "לאחר חצי שנה של החלמה התחיל מצבה להידרדר. בשבוע האחרון לחייה קנתה עוגות ובכוחותיה האחרונים הכינה משלוחי מנות והעבירה אותם לנזקקים".

אחותה הגדולה של אלינור, מאיה, בחלוקת משלוחי מנות בשנה שעברה (צילום: פרטי)
אחותה הגדולה של אלינור, מאיה, בחלוקת משלוחי מנות בשנה שעברה (צילום: פרטי)

מאז ועד היום ממשיכים בני משפחתה וחבריה של אלינור במסורת שפתחה, ולפני פורים מכינים שקיות הפתעה, משלוחי מנות ומשחקים, מגיעים לבתי חולים, למחלקות אונקולוגיות, מחלקים את המשלוחים לילדים ולמבוגרים, שרים, רוקדים ומשמחים אותם.

"העסק שלי נפתח בזכות אלינור, אחרי שנפטרה. אני קונדיטור ועכשיו יש לי עסק להפקות ימי הולדת. זה דבר שהיא רצתה להגשים, והגשמתי את חלומה למענה", מספר אשר. "כל חייה אלינור האמינה באמונה, ואת אמונתה העבירה לנו. עכשיו, לפני פורים, אנחנו מבקשים ממי שיכול לתרום משהו, שיתרום, לא משנה מה, העיקר לשמח את הילדים כדי שאלינור תסתכל מלמעלה ותרווה נחת. אנחנו מודים לכולם ומעריכים את זה מאוד. אנחנו מקבלים תרומות של ממתקים, או כסף שבעזרתו אנחנו יכולים לקנות ממתקים וצעצועים למתנות. בשנה שעברה אספנו כ~1500 משלוחים והבאנו אותם לבתי החולים הלל יפה, מאיר ועוד.

המעוניינים לתרום יכולים ליצור קשר בטלפונים: 050-7487400, 077-4456128, 054-6925147. אפשר גם לשלוח לכתובת גינת אגוז 1 דירה 17, פרדס חנה.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות