fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך להקים עסק "בלי עסק"

בסוף ינואר, יפתח בסניף מ.ט.י קריות קורס eBay  - יזמות וסחר אינטרנטי. מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון: "המסחר האלקטרוני ברשת מאפשר להתחיל פעילות עסקית בעלויות מאוד נמוכות"
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

 

אפשר להפוך לאלופים במכירות במינימום מאמץ. מאות אלפים בישראל הפכו את eBay, הנחשב לאתר המכירות המצליח והפופולארי ביותר בעולם, למקור הפרנסה העיקרי או המשני שלהם, כאשר היכולת לנצל את הפלטפורמה האינטרנטית ולמקסם את יכולת ההכנסה רק הולכת וגדלה. בסוף ינואר, ייפתח בסניף מ.ט.י קריות לב המפרץ (קניון סינמול), קורס eBay – יזמות בסחר אינטרנטי.

"כיום, בעידן הדיגיטלי-אינטרנטי, ניתן להקים עסק 'בלי עסק' פיזי בלי עלויות קבועות של שכר דירה, ארנונה, חשמל וכו'", אומר מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, לקראת פתיחתו של קורס eBay – יזמות בסחר אינטרנטי.

בלי עלויות קבועות. הנרי ביטון (צילום: פיני קבסה)
בלי עלויות קבועות. הנרי ביטון (צילום: פיני קבסה)

 

ביטון אומר כי "המסחר האלקטרוני ברשת האינטרנט מאפשר להקים ולהתחיל פעילות עסקית בעלויות מאוד נמוכות, כאשר פוטנציאל המכירות והלקוחות הוא בינלאומי על פני כל הגלובוס, ולמכוונים לשוק המקומי – כל קצות הארץ. קורס זה מעניק את הכלים הנכונים להתחיל עסק מן הסוג הזה".

הקורס יתקיים בימי שישי בבוקר (12:30-09:00) ויכלול 10 מפגשים מעשיים שבועיים (40 שעות אקדמיות). הקורס יקנה למשתתפים היכרות מעמיקה עם האתר ועם השינויים הרבים שבוצעו בו. בין התכנים שילמדו בקורס: מושגי יסוד במסחר אלקטרוני באמצעות eBay, הקמת וניהול חנות אינטרנטית מקוונת, העלאת מוצר וניהול מכירה, ניהול נושא הכספים ב-PayPal  ובנקים בישראל ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות