fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איחוד סיעות ראשון בקרית מוצקין לקראת הבחירות המקומיות

איחוד סיעות בקרית מוצקין. צילום: יח"צ
איחוד סיעות בקרית מוצקין. צילום: יח"צ

סיעת מוצקינטו בראשות ראש העירייה, חיים צורי, איחדה לתוך שורותיה לקראת הבחירות הקרובות את סיעת אחדות ישראל בראשות חבר המועצה הוותיק מאיר דהן.

איחוד סיעות בקרית מוצקין. צילום: יח"צ
איחוד סיעות בקרית מוצקין. צילום: יח"צ

בכנס שנערך ביום שני הודיע דהן כי לאחר חמש קדנציות במועצת העיר מטעם סיעת אחדות ישראל החליטו הוא וראש העירייה על איחוד כוחות בבחירות הקרובות. "אחדות זו תהיה לטובת התושבים ולטובת מאות רבות מתומכי שהלכו איתי שנים רבות", אמר דהן.

לדברי צורי: "איחוד זה יציג בבחירות הקרובות רשימה חזקה אשר תורכב מטובי האנשים שהיו חלק משתי הסיעות בשנים האחרונות, ולהם ניסיון מוניציפלי עשיר ושטובת העיר והתושבים תמיד לנגד עיניהם. אני שמח שאדם כמו מאיר דהן מצטרף אלינו, אדם בעל ניסיון מוניציפלי עשיר , של מעל 25 שנה, אדם שתרם מזמנו ומרצו כאשר לנגד עיניו טובת העיר ורווחת תושביה. אני בטוח שהסיעה המאוחדת תהיה חזקה פי כמה ותמשיך את הקו אשר הנחה אותנו כל השנים, והוא דלת פתוחה, טיפול פרטני בתושבי העיר וקידום התכניות שלנו למען קרית מוצקין, תוך דגש על עיר חופשית, מתקדמת ומותאמת לעתידנו ולעתיד ילדינו".

האיחוד עם דהן הוא גם נקודת מגע עם הציבור הדתי בעיר ובשיחה עם  "הד הקריות" אמר דהן: "אני לא מבדיל בין דתי לחיולני, אשכנזי או ספרדי. אני מייצג את כל העדות ועושה זאת באהבה ואחווה. אני בא לעזור לצורי. העיר פורחת גם בנושאי הדת". בנוגע לתוכן הסכם האיחוד אמר דהן "לא דרשתי מקום ברשימה ולא דרשתי כלום. אני נרתם למערכה של צורי ואעזור כמה שאני יכול".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות