fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 35 שנים: הרצל קרן עזב את מועצת העיר נתניה

הרצל קרן. צילום קובי לחמיש
הרצל קרן. צילום קובי לחמיש
בישיבת מועצת העיר נתניה שהתקיימה היום (ד'), בה הוצגה הקואליציה ומונו הסגנים, הפתיע הרצל קרן את חברי המועצה וקהל האורחים והודיע על עזיבתו את המועצה.

היה מרגש לשמוע את הרצל נפרד מחברי המועצה אחרי 35 שנות שרות ציבורי, ניהול מאבקים והצלחות רבות. בבחירות האחרונות עשה הרצל מהלך שגוי כשנפרד מ"למען נתניה", חבר לשטבון, נפרד משטבון, הקים רשימה חדשה, רץ לראשות העיר ולמועצה ונכנס עם מנדט אחד. במקומו תיכנס עו"ד ענת לביא. מרגש לשמוע את דברי החברים: את עופר אורנשטיין, אדיר בנימיני אלי דלל וכמובן ראש העיריה ששיבחה את הרצל על היותו פרטנר הגון.

קרן: "הערב הודעתי על התפטרותי ממועצת העיר נתניה לאחר 35 שנות עשייה  ציבורי מפוארת למען הציבור וכל זאת בהתנדבות מוחלטת וללא שכר. בשנות פעילותי הגשתי קרוב ל – 30 עתירות לבית המשפט ומאות הצעות לסדר ושאילתות שהביאו  לשיפור באיכות החיים ובזכויותיהם של התושבים.
הרצל קרן. צילום קובי לחמיש
הרצל קרן. צילום קובי לחמיש
"במסגרת מאבקי הרבים הצלחתי להציל  את  "שמורת האירוסים" מידם הארוכה של ה”נדלניסטים” ובעלי ההון ולהביא לביטול בנייתן של 420 יחידות דיור למגורים שהיו מתוכננים להיבנות על חוף פולג.
"בעתירה נוספת לבג"ץ שהגשתי בוטלה הבניה על שטחה של  "שלולית החורף" של נתניה. ובעקבות מאבקי בנושא איכות סביבה בנתניה, הוקם על שטח "שמורת האירוסים" ו"שלולית החורף",  "פארק נתניה" המשתרע על שטח של כ – 1000 דונם. בזכות שתי עתירות נוספות שהגשתי לבג"ץ, נבנו  שני מכוני טיהור ומתקני אגירה גדולים למים המטוהרים, שהביאו  לפתיחה מחדש של חוף פולג לאחר שנים רבות שהיה סגור לרחצה בגלל שפכים שהוזרמו לנחל פולג ודרכו לחוף פולג מיישובי הסביבה.
קרן ולביא אזולאי. צילום עצמי
קרן ולביא אזולאי. צילום עצמי
הובלתי את  המאבקים  הגדולים להפחתת הארנונה הגבוהה שמשלמים תושבי העיר ובמסגרת זו הגשתי מספר עתירות לבג"ץ ויזמתי מתן הנחה בארנונה למשרתי מילואים מקרב תושבי העיר נתניה, שתיכנס לתוקף מהחל מחודש ינואר 2019.
פעלתי לקידום תוכנית עירונית לשדרוג בתי הספר הוותיקים בעיר ולהגדלת התקציבים לחינוך הפורמאלי והלא פורמאלי.
יזמתי  חוק עזר עירוני שאוסר שימוש לא מידתי באמצעי הגברה. נאבקתי כנגד פרסום מכרזים עירוניים מיותרים ולמען מנהל תקין ושקיפות עירונית. ועוד. ועוד. ועוד. אני מאחל לראש העירייה ולחברי המועצה הנבחרים וכן למחליפתי בתפקיד עו"ד הגב' ענת לביא אזולאי, איחולי הצלחה גדולה בשליחתם הציבורית החשובה בקדנציה זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות