fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי יותר משלוש שנים: נבחר רב למעלות תרשיחא

הרב מאיר סייג נבחר פה אחד לכהן כרב העיר מעלות תרשיחא. שישה רבנים הגישו מועמדות לתפקיד רב העיר
הרב מאיר סייג במעמד בחירתו (צילום: עיריית מעלות תרשיחא)
הרב מאיר סייג במעמד בחירתו (צילום: עיריית מעלות תרשיחא)

שהחיינו. ביום חמישי נבחר רב למעלות תרשיחא אחרי יותר משלוש שנים בהם לא כיהן רב לעיר. הרב הנבחר הוא מאיר סייג שליט"א נבחר בפה מלא על ידי 16 חברים. בחודש יולי חשף צפון 1 כי  הרב סייג, שכיהן כרב השכונות של מעלות- תרשיחא הוא בין המועמדים עם מרבית הסיכויים להיבחר.  שר הדתות החדש דוד אזולאי הוציא קול קורא לבחירת רב עיר למעלות תרשיחא בחודש יולי, לאחר שבשלוש שנים האחרונות לא כיהן בעיר אף רב לאחר פרישתו  לגמלאות של הרב הקודם הרב יצחק וקנין.

מעיריי מעלות תרשיחא נמר כי ראש העירייה שלמה בוחבוט, מתוך אחריות לקליטת רב לעיר פעל נמרצות מול שר הדתות למינוי ועדה לבחירת רב. שר הדתות נענה לפניית ראש העיר ומינה ועדה לבחירת רב, כאשר לעיריית מעלות תרשיחא היו נציגים בוועדה זו. לאחר מינוי הוועדה, פורסם מכרז פומבי, במסגרתו הגישו שישה מועמדים, שהרבנות הראשית אישרה את כשירותם לכהן כרב עיר. כמו כן, עיריית מעלות תרשיחא ומשרד הדתות מינו את האסיפה הבוחרת לבחירת הרב.

הרב מאיר סייג במעמד בחירתו (צילום: עיריית מעלות תרשיחא)
הרב מאיר סייג במעמד בחירתו (צילום: עיריית מעלות תרשיחא)

 בוחבוט: "הרב סייג הוא אדם של אחדות ולכידות ואני בטוח שיחד נפעל למען תושבי העיר. תודה לשר הדתות, דוד אזולאי על ההליך ושיתוף הפעולה, למחזיק תיק הדת, שמעון בן נעים, לרב אמנון בוארון, לרב גיל, לכבוד הרב יצחק ועקנין שליט״א, לחברי האסיפה הבוחרת בראשות הרב זבדיה כהן ולחברי המועצה הדתית חגי וינברג ושלומית וולך".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות